Īlons Masks
Īlons Masks
Foto: AFP/ SCANPIX/ LETA

Masks no “Twitter” atlaidis jau 80% darbinieku: “Pirms tam “Twitter” bija atlikuši četri mēneši, ko dzīvot” 4

Sociālajam tīklam “Twitter” bija atlikuši “četri mēneši, ko dzīvot”, pirms tika veikta darbinieku masveida atlaišana, trešdien intervijā britu raidsabiedrībai BBC paziņoja “Twitter” īpašnieks Īlons Masks.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Lasīt citas ziņas

Masks apstiprināja, ka kopš uzņēmuma nonākšanas viņa īpašumā ir atlaisti apmēram 80% darbinieku, bet uzstāja, ka bija nepieciešams samazināt izmaksas, lai glābtu “Twitter” no bankrota.

Sniedzot interviju BBC “Twitter” galvenajā birojā Sanfrancisko, Masks sacīja, ka šī sociālo mediju platforma “tērēja naudu tā, it kā tā būtu izgājusi no modes”, pirms viņš pārņēma šo uzņēmumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Ir problēma – kompānija grasās bankrotēt, ja mēs nekavējoties nesamazinām izmaksas. Šādā situācijā nav runa par rūpēšanos vai nerūpēšanos [par darbiniekiem]. Ja viss kuģis nogrimst, tad darba nav nevienam,” sacīja Masks.

Viņš atzina, ka pēc uzņēmuma pārņemšanas tajā bijusi “negatīvas naudas plūsmas situācija” trīs miljardu dolāru apmērā, un “Twitter” bija atlikuši “četri mēneši, ko dzīvot”.

Kopš Masks pērnā gada oktobrī nopirka “Twitter” par 44 miljardiem dolāru, ir atlaisti tūkstošiem šī uzņēmuma darbinieku. Pašlaik tajā ir apmēram 1500 darbinieku salīdzinājumā ar nepilniem astoņiem tūkstošiem darbinieku pārņemšanas brīdī, apstiprināja Masks.

Masks bija kritizēts par to, ka nedēļas laikā samazinājis kompānijas pilna laika darbinieku skaitu uz pusi, izbeidzis attālināto darbu un ultimatīvi pieprasījis atlikušajiem darbiniekiem piekrist ilgākam un intensīvākam darbam.

Viņa rīcība arī raisīja bažas par to, vai šī sociālo mediju platforma var izdzīvot ar samazinātu tehniskās apkopes komandu un pieejamo inženieru skaitu.

Masks trešdien atzina, ka viena “Twitter” servisa centra slēgšana izrādījusies “diezgan katastrofāla”, jo tās rezultātā platforma zaudējusi lielu daļu savas funkcionalitātes.

Viņš tomēr sacīja, ka “Twitter” peļņa un izdevumi tagad ir apmēram vienādi un uzņēmums drīz var atkal kļūt rentabls.

“Ja pašreizējā tendence turpināsies, tad es domāju, ka mēs šajā ceturksnī varam būt rentabli – precīzāk, ar pozitīvu naudas plūsmu. (..) Es domāju, ka gandrīz visi reklāmdevēji ir atgriezušies vai sacījuši, ka grasās atgriezties. Ir ļoti maz izņēmumu,” sacīja Masks.

Reklāma
Reklāma

Pēc tam, kad Masks pārņēma “Twitter”, daudzi reklāmdevēji iepauzēja sadarbību ar šo platformu, bažījoties par Maska pieeju saturam un tā moderācijai.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.