“Mašīnā nevar 2 mājsaimniecības, bet autobusā 100 gan var. Ar kuru galu domājat?” Rīdzinieki dusmīgi 62
Covid-19 izplatības mazināšanai noteikto ierobežojumu un izsludinātās ārkārtas situācijas laikā būtiski samazinājies “Rīgas satiksmes” pasažieru skaits, tādēļ samazināts sabiedriskā transporta reisu skaits, ziņo LETA.
Sociālajos tīklos pēc šī lēmuma parādījušies ieraksti un attēli no sabiedriskā transporta, kur redzams, ka pasažieru transportā ir ļoti daudz un tie atrodas viens otram tuvu blakus. Iedzīvotāji pauž sašutumu, ka vienā personiskajā automašīnā nedrīkst braukt divu mājsaimniecību pārstāvji, bet sabiedriskajā transportā atļauts “kaut 100”.
“Šorīt, braucot uz darbu!!!! Kā Jums liekas mūsu deputāti,Tas ir normāli?????????Mašīnas nevar braukt 2 mājsaimniecības,bet autobusā kaut 100!!!!! Ar kuru galu jūs domājat kad pieņemat tādus likumus???????” raksta Aija Costa.
“46 autobuss, 8:22 am… Jā, labajā rokā pie durvīm ir bērna kapucis – ar bērnu rokās nav kur apsēsties, stāvvietu atrast gandrīz neiespējami.
Interesanti, rada ierobežojumus sabiedriskajā transportā un vienlaicīgi samazina reisu skaitu? Šie lēmumi ir pretrunā viens ar otru.
Kāds man paskaidrojiet, kad koronavīrusa laikā pasažieru apjoma krituma dēļ ir samazināts reisu skaits. Šobrīd ir covid un, lai ieturētu distanci, ir jāpalielina, ne jāsamazina reisu skaits vai šajā gadījumā sabiedrisko transportu skaits. Neliekas loģiski?
Vispārīgi runājot, sveiki deģenerātiem no “Rīgas satiksmes”! Tā, lai jūs un jūsu bērni braucat kā jūs un mūsu bērni,” raksta Matvejs.
Kā skaidroja “Rīgas satiksmes” Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Baiba Bartaševiča-Feldmane, uzņēmums nepārtraukti monitorē un seko līdzi sabiedriskā transporta piepildījumam un pasažieru plūsmām. Informāciju par salona piepildījumu sniedzot gan sabiedriskā transporta vadītāji, gan lielākajās pieturvietās ir speciāli apmācīti cilvēki, gan tiek pārbaudīti klientu pieteikumi.
Tāpat visi jaunākie “Rīgas satiksmes” transporta līdzekļi ir aprīkoti ar automātiskām pasažieru skaitīšanas sistēmām, tādējādi brīdī, kad transporta līdzekļa salons sasniedz 50% piepildījumu, dispečeri saņem signālu, kas dod iespēju operatīvi reaģēt un norīkot papildus transporta līdzekli.
Pirmās dienas novērojumi liecina, ka atsevišķos maršrutu reisos salona piepildījums ir lielāks nekā vajadzētu būt, tāpēc tur tiks veiktas atbilstošas korekcijas – norīkots lielākas ietilpības transporta līdzeklis vai rezerves transports.
Bartaševiča-Feldmane uzsvēra, ka šāda situācija bijusi tikai atsevišķos reisos, un tā tiks izvērtēta un novērsta.