Foto: SHUTTERSTOCK

Martā un aprīlī radušos zaudējumus vienkārši nav iespējams atgūt 0

Olafs Zvejnieks, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
Veselam
Gribi dzīvot ilgi un laimīgi? 10 ieteicamākie dārzeņi un augļi, kas veicinās garu mūžu
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Rietumu civilizācija atrodas uz sabrukuma robežas: eksperts brīdina par gaidāmo krīzi
Lasīt citas ziņas

Latvijas reklāmas un mediju nozare Covid-19 dēļ šobrīd piedzīvo būtisku ieņēmumu samazinājumu, un šīs krīzes sekas nozare izjutīs vēl divus trīs gadus, prognozē Latvijas Reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa.

“Ja IKP samazinās par 7%, tad mūsu nozarē kritums var būt pat 20%, kas ir ļoti skarbi,” izteikusies asociācijas vadītāja, uzsverot, ka mediju tirgus īpatnība ir tā, ka nav iespējas kompensēt zaudējumus ar jauniem eksporta tirgiem vai agresīvākām mārketinga kampaņām.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mediji pārdod raidlaiku, un arī auditorija tiem strauji nevar pieaugt, tādēļ vēlāk šos zaudējumus, kas radušies martā, aprīlī, vienkārši nav iespējams atgūt.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.