“Marķējumam jāatbilst produkta saturam, ne tikai jākalpo kā dizaina elementam.” Pēc soctīklu cepiena un LA.LV iesaistes “Maxima” izslēdz no sortimenta “Spilvas” kečupu 0
Vakardien, 25.novembrī, vēstījām par novēroto situāciju “Maxima” veikalos saistībā ar “Spilvas” ražotajiem kečupiem. Cilvēkiem radās jautājums, kāpēc identiska sastāva produkti tiek pārdoti par krietni atšķirīgām cenām?
Īsumā atgādinot, runa ir par “Spilvas” oriģinālo kečupu (500g), kura cena veikalā ir 3,65 eiro (ar atlaižu karti – 1,99 eiro), kamēr kečupam, kas ir ar norādi “Bērniem” (500g), cena – 4,09 eiro (akcijas cena – 2,86 eiro). Sastāvi identiski! Tas radīja pamatotu jautājumu, kāpēc un par ko tiek piemaksāts, pērkot kečupu, kas it kā domāts bērniem.
Situāciju komentēt lūdzām abām pusēm – “Orkla Latvija” un “Maxima Latvija”, bet tikko kā no veikala pārstāvju puses esam saņēmuši jaunāko informāciju – “Maxima Latvija” nolēmusi izslēgt no sortimenta “Spilva” bērnu kečupu.
Informē “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule: “Kā godprātīgam uzņēmumam, mums ir svarīgi, lai mūsu veikalos nopērkamā produkcija ir jēgpilni atbilstoša marķējumam, tāpēc, ņemot vērā, ka kečups “Spilva” klasiskais un kečups “Spilva” bērniem ir ar identisku saturu, esam pieņēmuši lēmumu pārtraukt kečupa
“Spilva” bērniem tirdzniecību “Maxima” veikalos, atstājot sortimentā to, kas ir īpaši klientu iecienīts, kā arī atbilst marķējuma būtībai un mūsu veikalos ir pieejams par īpaši zemu cenu ilgtermiņā.
Par šo lēmumu esam jau informējuši savu sadarbības partneri un jau tuvākajā laikā, atbilstoši sadarbības līguma noteiktumiem, to izslēgsim no sava sortimenta.”