Foto: LETA/Paula Čurkste

“Man sākās histērija…” Teātra kritiķe pēc komandējuma Gruzijā paliek aiz “airBaltic” borta 6

Milzīgs stress, bezspēcība un publisks pazemojums. Šādi piedzīvoto ar nacionālo aviokompāniju “airBaltic” raksturo liepājniece, teātra kritiķe Vēsma Lēvalde, kurai mājupceļš no komandējuma Gruzijas galvaspilsētā Tblisi esot izvērties par īstu murgu. Viņai pēdējā brīdī tika atteikta iekāpšana lidmašīnā, jo “airBaltic” pārdevusi vairāk biļešu nekā ir vietas lidmašīnā, šodien vēstīja portāls “liepajniekiem.lv” un laikraksts “Kurzemes Vārds”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

Četras teātra kritiķes, kuru skaitā skaitā ir Lēvalde, mēneša sākumā pēc ielūguma devušās uz Gruzijas teātru skati, taču aviobiļetes bija jāpērk pašām. Tās uz tiešo “airBaltic” reisu Rīga – Tblisi – Rīga iegādātas savlaicīgi, proti, jau vasarā. Biļetes nav bijušas lētas, izmaksājušas ap 300 eiro. Lidojums atpakaļ uz Latviju bija paredzēts 7.oktobrī pulksten 4.15, Rīgā būtu jāierodas pulksten 6.40.

Teātra kritiķes savlaicīgi reģistrējušās reisam – arī Tblisi lidostā ieradušās divas stundas pirms izlidošanas.
CITI ŠOBRĪD LASA

Taču, dodoties uz vietu, kur notiek iekāpšana lidmašīnā, pa skaļruni nosaukts Lēvaldes, kā arī viņas kolēģes uzvārds un aicinājums abām ierasties pie iekāpšanas vārtiem, raksta “Kurzemes Vārds”.

Tur aviokompānijas pārstāve teikusi, lai sievietes uzgaida, jo esot kaut kādas problēmas elektroniskajā sistēmā. Sievietes uzrādījušas savu elektronisko biļeti, kurā norādīts arī sēdvietas numurs lidmašīnā. “Sāku nervozēt, vēlreiz jautājot, kas par lietu, kāpēc mums uz iekāpšanu lidmašīnā jāgaida. Tad mums pateica: diemžēl mēs jūs nevarēsim šajā reisā ielaist, jo “airBaltic” sistēma izskaitļojusi, ka jums jāpaliek ārā,” pastāstīja Lēvalde.

Lēvalde sākusi protestēt, norādot, ka aviokompānija nav tiesīga šādi rīkoties un tikai tad lidsabiedrības pārstāve atzinusi, ka biļetes uz šo reisu pārdotas vairāk nekā sēdvietas lidmašīnā.

“Beigās aviokompānijas darbiniece kolēģei sacīja, ka viņa arī var kāpt lidmašīnā. Kad kolēģei devos līdzi, man pateica: jūs nē! Saprotot, ka Tblisi lidostā jāpaliek vienai, man sākās histērija, bet aviokompānijas darbiniece mani fiziski, rupji grūda nost no iekāpšanas vārtiem,” tā par notikušo atminas Lēvalde.

Uz Lēvaldes jautājumu, ko viņai tālāk iesākt, aviokompānijas pārstāve atbildējusi, ka pasažierei izmaksāšot kompensāciju un izsniegs biļeti lidojumam uz Amsterdamu, no kurienes viņa pārsēdīsies uz Rīgas reisu. Teātra kritiķe no Latvijas visu šo situāciju raksturoja kā cilvēka cieņu pazemojošu un pasažieru krāpšanu.

Dienu pēc atgriešanās Liepājā, Lēvalde sacīja: “Pirmais, ko no aviokompānijas sagaidu, ir normāla atvainošanās. Zaudēju divas darba dienas, pārdzīvoju milzu stresu un publisku pazemojumu, jo Tblisi lidostā mani rupji stumdīja citu cilvēku acu priekšā. Pārējie uz mani raudzījās kā uz zagli vai teroristi”.

Savukārt “airBaltic”, atbildot uz “Kurzemes Vārds” jautājumiem, atteica vien to, ka aviācijas nozarē lidsabiedrības reizēm pārdod papildu biļetes uz lidojumiem, kur vēsturiski uz izlidošanu neierodas zināms skaits pasažieru ar iegādātām rezervācijām, un tā ir standarta prakse.

LA.LV Aptauja

Vai Tev kādreiz ir bijis tā, ka ir nopirkta "airBaltic" biļete, bet lidojumu atsaka, jo nav vietas?

  • Jā, vienreiz bija tā.
  • Jā, vairāk nekā divas reizes.
  • Regulāri tā sanācis!
  • Nē, nekad!

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.