
“Man reāls kultūršoks. Džinsas, botes, topiņš? Nopietni?” Soctīkli spriež, vai zuduši laiki, kad izrādes cilvēki apmeklēja, zolīdi ģērbušies? 0
Šovakar apmeklējot baleta izrādi, man radās jautājums: kurā mirklī pārstājām pucēties ejot uz operu, baletu un teātri?
Man reāls kultūršoks 🥺
Džinsas, botes, topiņš? Nopietni?— ElinaR (@eliny_8) March 19, 2025
Nekad uz bērēm neesmu gājis kā svētkiem. Ikdienas drēbes. Varbūt ne spilgti rozā, bet ikdienas.
— Gaidis Kukulis (@Gaidis_Kukulis) March 21, 2025
Esmu bijusi operā pirms 3 gadiem, tauta tomēr pucējas un tas ir brīnišķīgi. Nav taču kaut kāda ikvakara aliņa iedzeršana.
— Anita Ruža (@AnitaRuza) March 21, 2025
Es pati ģērbjos diezgan ļoti formāli uz teātri un/vai operu (ne gluži vakarkleitā gan), bet vairākkārt ir lasīti viedokļi no pašiem māksliniekiem un tiem, kas uz skatuves – svarīgākais ir, ka zālē ir cilvēki un izbauda izrādi, nevis tas, kas ir mugurā. Viņiem džinsenes netraucē
— Ance Tarvida (@ancetarvida) March 21, 2025
Kopš tā laika, kad dzīvi pasludināja par ērtību galeriju un degradēja publisko kultūru "liberālajā demokrātijā."
— Liāna Langa 🇱🇻 🇺🇦 🇮🇱 (@liana_langa) March 21, 2025
Kāda vaina melniem džinsiem komplektā ar universālo melno bītlenīti un melnu žaketi? Ir ok gan vīriešiem, gan sievietēm.
— Inese Lusina (@ineselusina) March 21, 2025
Vīnes operas publikā ir gan safrizētas dāmas vakarkleitās, gan tūristi un studenti džinsos. Ņujorkas Metropoles operā garderobe ir maza un dārga, skatītāji ņem virsdrēbes līdzi un visbiežāk pastumj zem krēsla. Dārgos kažokus dāmas starpbrīžos ņem līdzi, uz rokas.
— Inese Lusina (@ineselusina) March 21, 2025
Tie nebija tūristi. Vietējie.
— ElinaR (@eliny_8) March 20, 2025