Attēlam ir ilustratīva nozīme.
Attēlam ir ilustratīva nozīme.
Publicitātes foto

Pārtikas interneta tirdzniecība uzņem apgriezienus: topā biezpiena sieriņi un svaigie produkti 2

Pārtikas interneta veikals “Barbora.lv” 2019. gadā Rīgas un tās apkārtnes iedzīvotājiem piegādājis jau vairāk nekā četrus tūkstošus tonnu pārtikas produktu, piegādes procesā nobraucot teju miljonu kilometru. Savukārt “Rimi” jaunizveidotā pārtikas piegādes pakalpojuma ietvaros pusotra mēneša laikā piegādāti jau vairāki tūkstoši preču.

Reklāma
Reklāma

Ietaupa laiku

Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
“Viņš ļoti labi apzinās, ka daudzi no viņa grib atbrīvoties.” Eksperts nosauc brīdi, no kura Putina dienas būs skaitītas
Lasīt citas ziņas

“Iegādājoties produktus tiešsaistē, iedzīvotāji arvien vairāk novērtē ietaupīto laiku, ko tērētu tādām lietām kā nokļūšana līdz veikalam, automašīnas novietošana veikala stāvvietā, iepirkšanās un rindas izstāvēšana.

2019. gadā mūsu klientu skaits ir teju dubultojies un pasūtījumu skaits ir bijis par 96% lielāks nekā pērn, kas apliecina iedzīvotāju paradumu maiņu, arvien vairāk uzticoties pārtikas piegādes pakalpojumiem.
CITI ŠOBRĪD LASA

Uzklausot iedzīvotāju vēlmi pēc “Barbora.lv” pakalpojumu pieejamības arī citviet Pierīgā, “Barbora.lv” piegādes vietām šogad pievienojusi arī Ikšķili un Gauju, kopumā apkalpojot katru ceturto mājsaimniecību Rīgā un tās apkārtnē,” skaidro “Barbora.lv” pārdošanas un mārketinga vadītāja Jekaterina Pukinska.

Kopumā “Barbora.lv” veic piegādes uz Rīgu, Jūrmalu, Salaspili, kā arī vēl 14 citām apdzīvotajām vietām Pierīgā.

Visbiežāk internetā “Barbora.lv” platformā pērn pirkti biezpiena sieriņi – pasūtīti 332 204 biezpiena sieriņi.

Pasūtījuma apjoms, ko “Barbora.lv” klients veicis vienā pirkuma reizē, 2019. gadā variēja no dažiem produktiem, iegādājoties pašu nepieciešamāko mājsaimniecībai, piemēram, maizi, pienu un svaigos produktus, līdz pat liela apjoma precēm – kāds iedzīvotājs vienā pasūtījuma reizē iegādājies 900 majonēzes iepakojumus, norādīja Pukinska.

Populārāko produktu vidū arvien ir arī svaigie produkti – svaiga gaļa, augļi un dārzeņi.

Izmantojot piegādi līdz mājas durvīm vai pat virtuvei, cilvēki labprāt iegādājas arī smagākus produktus, piemēram, ūdeni lielos apjomos, kā arī mājsaimniecības preces – veļas pulverus, mīkstinātājus un sadzīves ķīmiju. Pukinska uzsver, ka šo iespēju īpaši izmanto jaunie vecāki, lielos apjomos pasūtot pārtiku un autiņbiksītes. Tas ļauj vairāk laika pavadīt ar bērnu.

Pukinska prognozē, ka, pārtikas tirdzniecībai turpinot būt straujāk augošajam e-komercijas segmentam, ar katru gadu pieaugs arī iedzīvotāju vēlme iegādāties pārtikas produktus internetā. Pieaugot pieprasījumam, plānots palielināt arī “Barbora.lv” komandu, tādējādi nodrošinot papildu darba vietas.

Atbrauc un paņem

Pusotra mēneša laikā “Rimi Latvia” no Rīgas un Mārupes paplašinājusi piegādes teritoriju līdz Jaunmārupei, Babītei, Spilvei, Piņķiem, Ulbrokai un Dreiliņiem.
Publicitātes foto

“Rimi Latvia” rudenī sāka piedāvāt ne tikai piegādes servisu uz mājām, bet arī “Saņem šeit” opciju, kas ļauj attālināti pasūtīt vēlamos produktus un “Rimi Ozols” vai “Rimi Spice” veikalā tos saņemt sev vēlamā laikā. “Rimi Ozols” ir iespēja to izdarīt pat neizkāpjot no automašīnas, kas ir Latvijā unikāls pakalpojums.

Uzņēmuma e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks “LA” teic, ka pirmie rezultāti rāda – e-veikala formātam Latvijā ir liels potenciāls.

“Atklājot e-veikalu, tā piegādes teritorija bija Rīga un Mārupe, klientu interese par piegādes teritorijas paplašināšanu ir ārkārtīgi liela, un tas nozīmē, ka liels potenciāls ir gan Pierīgā, gan ārpus Rīgas. Pusotra mēneša laikā esam paplašinājuši piegādes teritoriju un tagad veicam piegādi arī uz Jaunmārupi, Babīti, Spilvi, Piņķiem, Ulbroku un Dreiliņiem.

Arī turpmāk pakāpeniski paplašināsim piegādes teritoriju.

Populārākās preču grupas pasūtījumu grozos ir piena un gaļas produkti, dārzeņi, augļi, maize un mājsaimniecības preces. Viena no populārākajām produktu grupām ir tieši svaigā pārtika, un tas apliecina, ka mūsu klienti ir apmierināti ar svaigo preču kvalitāti. Tāpat strauji pieaug pieprasījums pēc precēm bērniem, eko un bio produktiem. Novērojam, ka papildus tam, ka klientu loks stabili pieaug, ir daudz klientu, kuri e-veikalā iepērkas atkārtoti. Dienā piegādi mājās aktīvi izmanto jaunās māmiņas, savukārt vakaros pasūtījumus veic ģimenes, kuras, ekonomējot laiku pēc darba, pavada to kopā ar ģimeni,” norāda Kirstuks.

LA.LV Aptauja

Cik bieži Tu pērc pārtiku internetā?

  • Vienu reizi nedēļā.
  • Vismaz vienu līdz trīs reizes nedēļā.
  • Nekad neesmu pircis pārtiku internetā!
  • Ļoti reti iepērkos - varbūt reizi vai divas mēnesī...
  • Reizi trīs mēnešos kaut ko nopērku!
  • Neesmu vēl mēģinājis/mēģinājusi, bet tuvākajā laikā izmantošu šo iespēju.
  • Es iepērkos tikai reālā veikalā vai tirgū.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.