Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls.
Foto Reuters/Scanpix/LETA

LVC: Vidējā satiksmes intensitāte uz valsts galvenajiem ceļiem turpina pieaugt 0

Vidējā diennakts satiksmes intensitāte vai plūsma valsts galveno autoceļu tīklā 2018. gadā bija pieaugusi par 4%, salīdzinot ar 2017. gadu, un bija 6216 transporta vienības diennaktī uz ceļa kilometru, liecina VAS “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) informācija.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Gribi dzīvot ilgi un laimīgi? 10 ieteicamākie dārzeņi un augļi, kas veicinās garu mūžu
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Kokteilis
Svari – koķetu īsziņu sūtīšana bijušajiem, Mežāzis – karaokes dziedāšana dušā: Kāds ir katras zodiaka zīmes “tumšākais” noslēpums?
Lasīt citas ziņas

Kopš 2011. gada satiksmes intensitāte pastāvīgi pieaug, un 2018. gadā tā bija par 34% lielāka nekā 2011. gadā.

Blīvākā satiksme, rēķinot katru ceļu visā tā garumā, ir uz valsts autoceļiem Pierīgā.
CITI ŠOBRĪD LASA

Uz Rīgas apvedceļa A4 (Baltezers–Saulkalne) – 10752 un uz Rīgas apvedceļa A5 (Salaspils–Babīte) – 12525, kā arī uz Bauskas šosejas (A7) – 12021 un uz Jelgavas šosejas (A8) – 12104 autotransporta vienības vidēji diennaktī uz ceļa kilometru, norāda LVC.

Viszemākā satiksmes intensitāte ir uz vietējās nozīmes autoceļiem.

. Kopš 2011. gada satiksmes intensitāte pastāvīgi pieaug, un 2018. gadā tā bija par 34 % lielāka nekā 2011. gadā.
Infografiks: “Latvijas Valsts ceļi”

Ņemot vērā pieaugošo satiksmes intensitāti, arvien aktuālāks kļūst jautājums par valsts autoceļu tīkla attīstību – jaunu ceļu būvniecību un esošo paplašināšanu.

No šādiem projektiem vistuvāk realizācijai ir Ķekavas apvedceļa izbūve, kas tiks realizēta publiskās un privātās partnerības projekta veidā.

Partnerības iepirkums tika izsludināts pērn decembrī un norit trīs kārtās, paredzot, ka uzvarētājs varētu tikt paziņots šogad decembrī, savukārt projektēšana un būvniecība notiktu 2020.-2023. gadā.

Bauskas šosejas (A7) posms no Rīgas līdz Ķekavai ir viens no noslogotākajiem valstī un satiksmes intensitāte konkrētajā Pierīgas posmā sasniedz pat 17 000 transporta vienību diennaktī.

Bauskas šoseja turklāt ir vienīgais ceļš, kas ienāk Rīgā ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā.

Kā potenciālais nākamais projekts, kuru būtu nepieciešams realizēt, uzlabojot satiksmes plūsmu, ir Rīgas apvedceļa A4 (Baltezers– Saulkalne) pārbūve par divu brauktuvju ceļu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.