“Luminor” gatavojas šogad Latvijā atlaist 250 darbiniekus 0
2019. gada laikā “Luminor” vienkāršos savu darbības modeli, tostarp samazinot darbinieku skaitu visos līmeņos. Plānots, ka no pašreizējā darbinieku skaita, aptuveni 3000 darbiniekiem, organizācija samazināsies par aptuveni 130 darbiniekiem Igaunijā, 250 darbiniekiem Latvijā un 420 darbiniekiem Lietuvā, tā šodien portālam “LA.lv” pavēstīja “Luminor” Komunikācijas vadītāja Signe Lonerte.
Pabeidzot pārrobežu apvienošanos, pēc kuras “Luminor” turpina savu darbību visās Baltijas valstīs kā Igaunijā reģistrēta banka ar filiālēm Latvijā un Lietuvā, organizācija turpina nākamo pārmaiņu posmu – konsolidēt tehnoloģiskās platformas, vienkāršot darbības modeli un produktu piedāvājumu, lai paātrinātu redzamas izmaiņas jomās, kas tieši ietekmē klientu pieredzi un apkalpošanu.
Amatu likvidēšana notiek saistībā ar to, ka tiek veikta bankas darbības un procesu vienkāršošana, samazināts darbinieku skaits vadības līmeņos, pārveidotas amatu funkcijas un novērsta to dubultošanās, kā arī tiek reorganizētas tās jomas, kurās tiek ieviesti jauni tehnoloģiskie un organizatoriskie risinājumi.
Tāpat arī procesā iesaistītas arodbiedrības Igaunijā un Finanšu nozares arodbiedrība Latvijā, kā arī Nodarbības aģentūra Lietuvā.
“Straujāk īstenojot pārmaiņas un vienkāršojot organizāciju, mēs plānojam ievērojami samazināt izmaksas, tādējādi nodrošinot lielākas iespējas ieguldīt turpmākajā attīstībā,” saka Kerli Gabrilovica, “Luminor” filiāles vadītāja Latvijā un Retail segmenta vadītāja Baltijas valstīs.
“Šīs pārmaiņas nozīmē arī kopējā darbinieku skaita samazināšanu, kas tiks veikta 2019. gada laikā un 2020. gada 1.ceturksnī. Šis nav vienkāršs, taču rūpīgi izsvērts un pareizs lēmums, lai nodrošinātu veiksmīgu turpmākā biznesa attīstību. Luminor piedāvās atbalstu darbiniekiem darba meklēšanas procesā, tostarp nodrošinot seminārus un individuālas konsultācijas, lai palīdzētu integrēties darba tirgū,” norāda Gabrilovica.
“Luminor” uzņēmējdarbības galvenais mērķis ir sniegt finanšu pakalpojumus vietējiem uzņēmējiem un uzņēmīgiem cilvēkiem. Luminor nākotnes prioritātes ir uzlabot klientu pieredzi un ikdienas produktu, kā arī digitālo pakalpojumu piedāvājuma kvalitāti, sadarbojoties ar ārējiem partneriem.
Ikdienas darbs un klientu apkalpošana turpināsies kā ierasts, kā arī par citiem jaunumiem, tostarp izmaiņām saistībā ar produktu pielāgošanu, jauna piedāvājuma izveidi klientiem un digitālajiem risinājumiem klienti tiks informēti atsevišķi.