Publicitātes foto

LTV skatītāji sašutuši par reklāmas pauzēm lieluzveduma “Abas malas” laikā 4

Kaismīgas diskusijas izraisījis komponista Zigmara Liepiņa ieraksts sociālajā tīklā “Facebook”, skatoties LTV sestdien, 24. novembrī, pārraidīto simtgades deju lieluzvedumu “Abas malas”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Komponists un Latvijas Nacionālās operas direktors sašutis par Latvijas Televīzijas reklāmu politiku. “Latvijas TV ir Likumpārkāpējs!!! Un precīzāk – šovakar rupji tika pārkāpts Likuma par elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem 44.pants,” raksta komponists.

Zigmars Liepiņš atgādina, ka Likums par elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem nosaka reklāmas izvietošanu programmā, proti – reklāmas atļauts izvietot starp raidījumiem, vai gadījumos, kad raidījums sastāv no neatkarīgām daļām – starp tām.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Bezprecendenta alkatība, totāls sirdsapziņas trūkums, nejūtība pret darba autoriem, dalībniekiem un visbeidzot skatītājiem. “Abas malas”, darbs, kurš nenoliedzami ir izcilākais no valsts apmaksātajiem simtgades notikumiem, kurā bez naudas ir ieguldīti milzīgi emocionālie, patriotiskie, mākslinieciskie u.t.t. resursi, vienkārši RUPJI tika pārtraukts ar reklāmas pauzi par “prežiem”, Loto, un nezin, ko vēl,” raksta Zigmars Liepiņš.

LTV Pārdošanas direktore Nora Zeibote, kura uzskata, ka reklāmas uzvedumam nav kaitējušas un tas pārtraukts korekti, pie ieraksta komentējusi: “Kur autortiesību īpašnieku tiesības tiek pārkāptas? Neturpini šo publisko liekulīgo saraksti! Visi nez kāpēc iedomājas, ka zin, kas jādara sabiedriskajam medijam. Sabiedriskajam medijam ir jāražo un jāpārraida saturs saskaņā ar sabiedrisko pasūtījumu. Reklāma ir tas, ko sabiedrība nevar atļauties samaksāt, diemžēl, mēs nedzīvojam Leiputrijā.”

Komponista brālēns Arilds Bethers atceras, ka līdzīgs gadījums piedzīvots tieši pirms desmit gadiem, kad LTV pārraidījusi paša Zigmara Liepiņa komponēto rokoperu “Lāčplēsis”, kura pārtraukta divas minūtes pirms izrādes beigām: “Skanis norunāja savu tekstu par diviem vīriem, kas Daugavas stāvā krastā cīnās, un bāc!, kā ar mietu pa galvu – reklāma! [..] Toreiz biju tik šokēts, ka aizrakstīju Kleckinam uz Nacionālo radio un televīzija padomi.”

Pielikumā redzamajā NEPLP atbildē, kas saņemta pēc “Lāčpplēša” translācijas redzams, ka atzīts – reklāma tiešām pārtraukusi iestudējuma nedalāmību, tādēļ veiktas pārrunas ar LTV vadību.

Par reklāmām iestudējuma “Abas malas” uzveduma pārraidīšanas laikā “LA.lv” nosūtījusi jautājumus gan Latvijas Televīzijai, gan arī NEPLP. Par atbildēm ziņosim.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.