Foto-LETA

LTV neizpratnē, kāpēc par NEPLP lēmumu uzzināja no citiem medijiem 0

29. maijā Latvijas Radio rīta raidījumā “Labrīt!” un tiešsaistes diskusijā izskanējušie Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdētāja Ivara Āboliņa apgalvojumi par to, ka no 2021. gada 1. janvāra LTV7 vairs nebūs mazākumtautību satura, Latvijas Televīziju ir nepatīkami pārsteiguši, informē LTV.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

LTV multimediju platformas nepieciešamība jau vairākus gadus ir bijis viens no LTV un NEPLP sarunu tematiem. Tomēr fakts, ka

publiskajā telpā izskanējis šāds projekta izpildes termiņš, kas nav saskaņots ar Latvijas Televīziju,
CITI ŠOBRĪD LASA

liecina par nepārdomātu komunikāciju no NEPLP puses.

Tāpat Latvijas Televīzija uzskata, ka šādi NEPLP priekšsēdētāja izteikumi var būtiski iedragāt sabiedriskās televīzijas konkurētspēju un apdraudēt konkrētā projekta realizāciju.

“Finansiālā nodrošinājuma šim projektam nav, nav arī rīkojuma vai lēmuma no NEPLP par projekta izpildes termiņu, tādēļ šodien izskanējušais paziņojums par 1. janvāri ir tiešām negaidīts.

Šāda neprognozējama publiskā retorika kaitē uzņēmuma tēlam un nākotnes attīstības perspektīvām,” uzskata LTV valdes loceklis Ivars Priede.

“Tāpat šī situācija ir absurda no konkurences viedokļa – par šādiem lēmumiem, kas ietekmē visas organizācijas darba stratēģiju, pārvaldītais uzņēmums nevar uzzināt no citiem medijiem.

NEPLP ir jāsaprot, ka šādi lēmumi var ietekmēt jebkura sabiedrisko mediju projekta īstenošanu. Tas ir īpaši būtiski, kamēr mēs vēl esam reklāmas tirgū,” pārliecināts ir Priede.

Sarunas par multimediju platformas nepieciešamību sākās 2016. gadā. Latvijas Televīzija veidoja platformas stratēģiju, izvērtēja tās ieviešanai nepieciešamā finansējuma apjomu, kā arī to, kā platformas ieviešana ietekmētu LTV7 kanāla pozicionējumu un saturu ilgtermiņā.

Šobrīd LTV turpina darbu pie mazākumtautību auditorijas sasniegšanas dažādās platformās – ne vien lineārajā televīzijā, bet arī sociālajos medijos un LSM.lv krievu satura sadaļā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.