LPCS piena produktu reklāmas kampaņu veidos “Jazz Communications” 0
Latvijas Piensaimnieku centrālā savienība (LPCS) ieguldīs 1,319 miljonus eiro piena produktu reklāmas kampaņas īstenošanā, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.
Projekta īstenošanai bija izsludināts iepirkumu konkurss, kurā divu pretendentu vidū uzvarēja Latvijas uzņēmums “Jazz Communications”. Uzņēmumam būs jāizstrādā kampaņas detalizēts darbības plāns un laika grafiks, kā arī tās radošā koncepcija un pēcāk reklāmas aktivitātes jāīsteno.
Jau vēstīts, ka, piesaistot valsts budžeta finansējumu un Eiropas Savienības fondu līdzekļus, LPCS plāno īstenot piena produktu reklāmas kampaņu, kuras mērķis ir palielināt piena un piena produktu patēriņu, kā arī mudināt projekta mērķa grupas, īpaši pusaudžus un jauniešus, lietot pienu un piena produktus.
Konkursa nolikumā teikts, ka reklāmas kampaņa ietvers dažādus sabiedrības informēšanas pasākumus, tostarp kampaņas medijiem, reklāmrakstus, reklāmas kampaņas sociālajos tīklos, mājaslapas izveidi un uzturēšanu, mobilās aplikācijas izstrādi, sabiedrisko attiecību kampaņu, jauniešu izglītošanu, piena un tā produktu popularizēšanas pasākumus Latvijas pilsētās, kā arī citas aktivitātes.
Reklāmas kampaņas mērķa auditorija būs ģimenes, kurās aug pirmsskolas un skolas vecuma bērni līdz astoņu gadu vecumam, pusaudži vecumā no 8-13 gadiem, kā arī jaunieši vecumā no 13 -30 gadiem un sievietes, īpaši, reproduktīvajā vecumā. Kampaņu plānots īstenot visā Latvijā, taču atsevišķas aktivitātes, piemēram, reklāmas medijos, plānots īstenot arī Igaunijā un Lietuvā.
LPCS biroja vadītāja Zane Jonaite iepriekš norādīja, ka reklāmas kampaņa būs jāīsteno trīs gadus laikā no 2015. līdz 2018.gadam, taču tās īstenošanas laiks vēl tiks precizēts.
LPCS apvieno 13 piena pārstrādes uzņēmumu un četrus sadarbības partnerus, kas kopā realizē aptuveni 90% no Latvijā pārstrādātā piena.