“L’Oreal” Baltijā ieviesīs jaunus zīmolus 0
Kosmētikas un parfimērijas produktu vairumtirgotājs SIA “L’Oreal Baltic” pagājušajā gadā strādāja ar mazāku aprozījumu nekā 2017. gadā, taču, neskatoties uz to uzņēmuma pelņa pieaugusi, ziņo “Lursoft” Klientu porfeļa monitorings.
2018. gadā SIA “L’Oreal Baltic” neto apgrozījums bija 45,291 miljons eiro, savukārt peļņa bija 4,424 miljoni eiro. Salīdzinot ar 2017. gadu, pērn SIA “L’Oreal Baltic” apgrozījums samazinājās par 1,5%, bet peļņa pieauga par 8,8%. “L’Oreal Baltic” pagājušajā gadā paplašinājis mazumtirdzniecību un atvēris vienu jaunu veikalu Lietuvā, sacīts uzņēmuma gada pārskatā.
Arī uzņēmuma filiāles Igaunijā un Lietuvā veiksmīgi turpināja darbu. Lielāko daļu no uzņēmuma apgrozījuma veidoja ienākumi no parfimērijas un kosmētikas vairumtirdzniecības – tie 2018. gadā bija 45,181 miljons eiro, vēl uzņēmumam bijuši citi saimnieciskās darības ienākumi 110 tūkstošu eiro apmērā.
SIA “L’Oreal Baltic” vidējais uzņēmumā nodarbināto skaits pērn saruka par astoņiem cilvēkiem – līdz 105 darbiniekiem. Šogad uzņēmums īpašu uzmanību plāno pievērst attīstībai un modernizācijai atbilstoši pārmaiņām Baltijas valstu tirgū un ekonomikā. Lai stiprinātu konkurētspēju, “L’Oreal Baltic” plāno turpināt investēt jaunu zīmolu ieviešanā Baltijas tirgū.
Uzņēmums reģistrēts 2000. gadā, tā pamatapitāls ir 369 850 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir viens no pasaulē lielākajiem kosmētikas un parfimērijas produktu ražotājiem un tirgotājiem, Francijā reģistrētā kompānija “L’OREAL”. Uzņēmums ražo un izplata tādu zīmolus kā “L’Oreal”, “Maybelline”, “Garnier”, “Kerastase”, “Vichy”, “Kiehl’s”, “Clarisonic”, “Biotherm”, “La Roche-Posay”, “Lancôme” un citus.