LMT saglabā līdera pozīcijas – apgrozījums 164 miljoni eiro 0
Šogad turpinās izaugsme visos nozīmīgākajos LMT darbības rādītājos. 2019. gada deviņos mēnešos LMT apgrozījums sasniedza 164 miljonus eiro – par 4,7% vairāk nekā šajā periodā 2018. gadā. Līdz ar to LMT ir tirgus līderis pēc apgrozījuma gan fiksēto, gan mobilo telekomunikāciju tirgū, informē uzņmēmums.
Gada laikā par 27,5% audzis mobilo datu patēriņš LMT tīklā. Pieprasījumu virza Latvijas iedzīvotāju satura patēriņa, ikdienas un darba paradumu maiņa, sagaidot mobilitāti un tūlītēju informācijas pieejamību visās dzīves jomās.
Par to liecina arī fakts, ka LMT viedtelevīzijas lietotāju skaits šī gada pirmajos deviņos mēnešos, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, ir divkāršojies. Strauji augošo pieprasījumu pēc viedtelevīzijas nosaka arī tajā pieejamais kvalitatīvais saturs – gan TV kanāli, gan pašmāju un starptautiskās filmas un seriāli, tostarp, izklaides satura līdera HBO satura paka.
2019. gada augustā lielu sabiedrības interesi izraisīja pirmā LMT filma “Tur” par attiecībām virtuālajā un reālajā pasaulē, kas kopš 17. septembra LMT viedtelevīzijā ir pieejama arī kā 10 sēriju seriāls.
LMT kā vieni no pirmajiem Eiropā un pasaulē 2019. gada jūlijā Liepājā uzstādīja Latvijā pirmo 5G antenu.
2019. gada deviņos mēnešos par 10,4 % augusi LMT rentabilitāte jeb EBITDA, sasniedzot 55,3 miljonus eiro, klientu pieslēgumu skaits pārsniedzis 1,31 miljonu.