Līgo svētkos būtiski audzis pieprasījums gaļai un svaigiem dārzeņiem 0
Šogad Līgo svētkos strauji audzis pieprasījums šašlikam, svaigiem dārzeņiem un alum – salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tas palielinājies par attiecīgi 20%, 15% un 13%, liecina SIA “Maxima Latvija” pārdošanas rezultāti.
Šogad svētku galdam pircēji vairāk iegādājās arī tādus produktus kā sieru, svaigu gaļu un biezpienu. Savukārt dzērienu kategorijā vasaras saulgriežos aizvien pārliecinošāk līdera pozīcijas ieņem alus, ko iegādājās par 13% vairāk nekā pērn. Lai arī nedaudz ir palielinājies dzirkstošā vīna pieprasījums, par 8% ir samazinājies vīna pārdošanas apjoms.
“Iedzīvotāju iepirkšanās paradumi kā svētkos, tā ikdienā turpina mainīties, aizvien iecienītāks ir veselīgs uzturs, kā arī Latvijas ražotāju produkti. Piemēram, populārākais šašliks šajos svētkos ir bijis “Rēzeknes gaļas kombināta” cūkgaļas šašliks ar sīpoliem un alus TOP augšgalā ir vietējā zīmola produkti – Tērvetes, Lāčplēša un Bauskas alus darītavas alus. Turklāt novērojām, ka desertam iedzīvotāji ir izvēlējušies veselīgākas alternatīvas. Kamēr par 16% ir samazinājies konditorejas izstrādājumu pieprasījums, trešā populārākā pārtikas produktu kategorija ar 5% pieaugumu ir bijusi svaigi augļi,” komentēja “Maxima Latvija” iepirkumu departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.