Piedzīvot piedzīvojumu 0
Mums allaž kārojas piedzīvojumu, ienirt līdz ausīm nezināmajā. Noķert sajūtu, kāda ir mazam bērnam, kad izdara blēņu, zinot, ka nedrīkst.
Mums patīk pastaigas, izbraukumi ar automašīnu un velosipēdu, piedzīvojumu meklēšana dienas vai nakts laikā… Kaut vai brist ar zābakiem pa peļķēm! Galvenais, lai visu pavada bērnišķīgs prieks.
Braukšana ar divriteni sniedz brīvības izjūtu. Tas ir gan process, kas rada harmoniju, gan fiziska aktivitāte. Un noteikti piedzīvojums!
Ar velosipēdiem esam izbraukājuši daudzas mazās ieliņas. Ikdienā skrienam, apkārt īpaši neskatoties, bet šādā braucienā nesteidzīgi ieraugām kādu pilsētas detaļu, jumtu vai fasādi. Mums patīk daudz kur apstāties, uzrāpties, ielīst, iešpionēt – pagalmos, vārtrūmēs, ikvienā nezināmā vietā.
Tāpat kā kalniešiem Makleodiem vienmēr līdzi bija zobeni, mums, braucot ar velosipēdu, mugursomā līdzi ir badmintona komplekts un no brālēna nočieptais lidojošais šķīvītis. Varam spēlēt jebkur! Reiz mūs izdzina no Berga bazāra, jo naktī – pagalmā, kur visapkārt milzīgi skatlogi! – gribējām uzsist badmintonu.
Jānis: kopt bārdas un stilu
Esmu apguvis friziera arodu. Mēģināju būt ikdienišķais frizieris, taču nešķita interesanti, ja 40 minūtes jāžāvē sievietei mati vai jākrāso šķipsnas. Tagad darbojos bārddziņa profesijā, barbershop kultūrā.
Barbershop kļuva populārs Anglijā XIX gadsimta sākumā. Uz šīm vīriešu frizētavām nāca aristokrāti, ne tikai ieveidot bārdu un matus, bet arī lasīt avīzes, nesteidzīgi malkot viskiju un sarunāties. Mūsdienās barbershop kultūra ir aktuāla daudzās pasaules valstīs. Pēdējā laikā arī Latvijā šī kustība kļūst noturīga. Pirmatklājējs un pirmā salona Wood Religion Barber Shop īpašnieks ir Edgars Rozenvalds, cepuri nost viņa priekšā.
Barbershop ir kas vairāk nekā vīriešu frizētava, bārdas un matu sakopšana – tas ir dzīvesveids.