Līga Ratniece-Kadeģe, publicitātes foto

Liepājas osta iekļauta prāmja līnijā Zasnica-Ustjluga 0

Šorīt Liepājas ostā pirmo reizi ienāca prāmis “Petersburg”, kas kursē līnijā Zasnica-Baltijska-Liepāja-Ustjluga. Sākotnēji prāmis kursēs vienā virzienā no Zasnicas Vācijā līdz Ustjlugai Krievijā, bet jau tuvāko mēnešu laikā plānots līnijas apkalpošanu papildināt ar vēl vienu prāmi, lai satiksme būtu abos virzienos, aģentūru LETA informēja Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Ratniece-Kadeģe.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
15 lietas, no kurām jāatbrīvojas līdz Jaunajam gadam
“Es tevi gaidu! Kur tu esi?” Miljardieris ierodas uz divkauju pie veikala “Lidl”, uz kuru viņu izsaucis nepamierināts klients
“Viņa orku valodā rupji nolamāja mani un teica, lai vācos ārā!” Latviete piedzīvo nepatīkamu pieredzi “Multilukss” veikalā
Lasīt citas ziņas

Prāmja līnijas operators ir “BFI”, bet ģenerālaģents – SIA “Alfastar”. Abas kompānijas ir saistītas ar Krievijas dzelzceļu.

Jau līdz šim no Liepājas ostas kursēja divi prāmju operatora “Stena Line” prāmji uz Trāvemindi Vācijā, nodrošinot ienākšanu Liepājas ostā četras reizes nedēļā. Kā iepriekš norādīja Liepājas SEZ pārvaldnieks Guntars Krieviņš, Liepājas ostai vienmēr ir bijis svarīgi nodrošināt prāmju satiksmi, līdz ar to tai ir elastīga un draudzīga ostas maksu cenu politika.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lai arī prāmis “Petersburg” Liepājas ostai un stividorkompānijai “Terrabalt” ir labi zināms, jo iepriekš strādājis citās prāmja līnijās, šorīt, ienākot Liepājas ostā, tas izmantoja ne tikai loča pakalpojumus, kā to nosaka Liepājas ostas noteikumi, bet pieaicināja arī velkoni.

“Ienākot ostā jaunam prāmim vai mainoties prāmja kapteinim, Liepājas ostas noteikumi nosaka, ka ir jāizmanto loča pakalpojumi pirmajās 10 ienākšanas reizēs, bet tā nav vienmēr. Tas ir pieredzes un pārliecības jautājums. Ja redzam, ka prāmja kapteinis ir gatavs droši ievest kuģi ostā un kapteinis pats jūtas pārliecinoši, tad atļaujam loča pakalpojumus neizmantot. Prāmji ir jaudīgi un aprīkoti ar divām dzenskrūvēm un bieži vien ienāk un iziet no ostas arī spēcīga vēja apstākļos,” atzina Liepājas ostas kapteinis Pēteris Gudkovs.

Prāmis “Petersburg” ir 190 metrus garš, tā ietilpība ir 1570 kravu līnijmetri. Tas var uzņemt ne tikai kravas treilerus, bet arī dzelzceļa vagonus. Uz prāmja ir arī 110 pasažieru vietas.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.