Lielākais tirdzniecības centrs – atkal “Alfa” 0
Pēc divu gadu paplašināšanās darbiem un 55 miljonu eiro lielām investīcijām tirdzniecības centrs “Alfa” durvis jaunajam kompleksam vērs 5. septembrī. “Alfa” būs lielāka, zaļāka un vairāk piemērota ģimenēm ar bērniem.
Izrādot žurnālistiem jau padarīto un vēl padarāmo, “Alfas” vadītāja Liene Apine norādīja, ka divi gadi bijuši izaicinoši – ne tikai veikala vadībai, bet arī sadarbības partneriem un nomniekiem. Pēc paplašināšanās “Alfa” kopumā kļūs par 55 000 kvadrātmetru lielāka, nekā bija iepriekš, atgūstot Latvijā lielākā tirdzniecības centra godu.
Arī tirdzniecības platības ziņā veikals būs lielākais Latvijā – no 50 000 kvadrātmetru platība pieaugs līdz 71 000 kvadrātmetru. Būs arī par 40 jauniem nomniekiem vairāk, veikalu skaitam sasniedzot 210.
Iepriekš bija plānoti pat 250 veikali, taču plānošanas laikā daudzi jaunie nomnieki esot izvēlējušies nomāt lielāku teritoriju. Ar jaunbūves atklāšanu veikala attīstība gan nebeigsies – jau drīz sāksies nākamo attīstības darbu plānošana.
Apmeklējot būvdarbu vietu, nepameta gan sajūta, ka būvniekiem vēl būs krietni jāiesvīst – mēneša laikā jāpadara vēl daudz ikvienā no trim stāviem. Vistuvāk finišam ir cits jaunums – apakšzemes stāvvieta, kurā vēl tikai jāsakrāso marķējumi un faktiski viss būs gatavs.
Savukārt visai daudz darba vēl priekšā trešajā stāvā, kur būs izvietota restorānu zona, sporta klubs “My Fitness”, kā arī bērnu un jauniešu izklaides zona. Restorānu zona būs 6500 kvadrātmetru liela un solās būt plašākā šāda tipa zona Latvijā. Arī stāvos, kas domāti tirdzniecībai, vēl darba daudz.
Daudz interesantu lietu būs ārpus “Alfas” – būs patīkami labiekārtota tuvējā teritorija. Tā tiks apzaļumota, piemēram, iestādīti 177 koki. Kamēr pati pilsēta patīkamas vides nodrošināšanā stagnē, priekšroku dodot pelēkas betona pilsētas attīstīšanai, prieks, ka vismaz šādu privāto teritoriju īpašnieki Rīgā domā par zaļumu nozīmi pilsētvidē. Tiks izveidots arī “Alfas parks” un bērnu rotaļu laukums.
Līdz ar paplašināšanos “Alfai” būs arī jauna identitāte un logotips. Apine sacīja, ka jauns logotips tirdzniecības centram ir kas nebijis un ļaus atšķirties no visiem konkurentiem. Jaunā identitāte izstrādāta kopā ar Lielbritānijas zīmola dizaina uzņēmumu “Air Design”.
“Mēs gribam atšķirties no citiem tirdzniecības veikaliem, tāpēc zīmolu pārveidojām mūsdienīgu un košu. Krāsainie un aktīvie foni raksturos “Alfas” jauno veidolu un liecinās, ka tas vairs nav tikai modes lielveikals, bet arī izklaides un atpūtas centrs,” teica Apine.
Kādi jauni veikali un restorāni būs “Alfā”? “Alfu” pārvaldošā “Linstow Center Management” valdes loceklis Mārcis Budļevskis sacīja, ka turpmāk “Alfā” būs “My Fitness”, “Massimo Duti”, “Stradivarius”, “Vairāk saules”, “Lido”, “House”, “Cropp”, “Moskito”, “Zara Home” un daudzi citi. Būs pieejama arī atpūtas istaba vecākiem.