“Lielākā problēma ir mūsu mēģinājumi radīt tās mazās zvaigznītes. Intelekta tur bieži vien ļoti pietrūkst.” Cik atbildīgi ir influenceri? 18
Vai pasaulē un Latvijā populāras personas izturas pietiekami atbildīgi pret to, ko pauž sociālajos medijos? Par to plaši tiek diskutēts TV24 raidījumā “Preses klubs”.
Kā piemērs tiek minēts miljardieris Īlons Masks, kam platformā “X” ir vairāki miljoni sekotāju.
Vai arī vietējās Latvijas slavenības izturas gana atbildīgi pret to, ko pauž plašākai sabiedrībai?
Kuldīgas novada lauksaimnieku atbalsta grupas pārstāvis Ēriks Pucens komentē:
Viņaprāt, šādi arī rodas dezinformācija.
“Katram viedokļa līderim savā jomā, pirms kaut ko saka, būtu nedaudz jāpadomā,” uzskata Pucens.
Saeimas deputāte Jana Simanovska uzskata, ka tieši ar sociālo mediju palīdzību liela daļa dezinformācijas tiek izplatīta.
Tomēr žurnālists Arno Jundze skaidro komentē: “Es teiktu, ka lielākā problēma ir mūsu mēģinājumi radīt tās mazās zvaigznītes. Intelekta tur bieži vien ļoti pietrūkst. Lai man piedod visi! Var man gāzties tagad virsū, bet es domāju, ka tie nav cilvēki, kas runā sociāli atbildīgi.”
Tiek secināts, ka ja ir pieprasījums, ir arī piedāvājums:
un drusku būtu jāpārskata dažas lietas. Tas nezīmē, ka visiem tagad jāiet uz operu,” savā viedoklī dalās Arno Jundze.