“Lielākā problēma ir mūsu mēģinājumi radīt tās mazās zvaigznītes. Intelekta tur  bieži vien ļoti pietrūkst.” Cik atbildīgi ir influenceri? 18

Vai pasaulē un Latvijā populāras personas izturas pietiekami atbildīgi  pret to, ko pauž sociālajos medijos? Par to plaši tiek diskutēts TV24 raidījumā “Preses klubs”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
“Viņš ļoti labi apzinās, ka daudzi no viņa grib atbrīvoties.” Eksperts nosauc brīdi, no kura Putina dienas būs skaitītas
Lasīt citas ziņas

Kā piemērs tiek minēts miljardieris Īlons Masks, kam platformā “X” ir vairāki miljoni sekotāju.

Vai arī vietējās Latvijas slavenības izturas gana atbildīgi pret to, ko pauž plašākai sabiedrībai?

CITI ŠOBRĪD LASA

Kuldīgas novada lauksaimnieku atbalsta grupas pārstāvis Ēriks Pucens komentē:

“Ir tā, ka, pasekojot “Tik tok”, mēs tomēr redzam, ka tie fakti bieži vien ir tādi sagrābstīti.

Viņaprāt, šādi arī rodas dezinformācija.

“Katram viedokļa līderim savā jomā, pirms kaut ko saka, būtu nedaudz jāpadomā,” uzskata Pucens.

Saeimas deputāte Jana Simanovska uzskata, ka tieši ar sociālo mediju palīdzību liela daļa dezinformācijas tiek izplatīta.

Tomēr žurnālists Arno Jundze skaidro komentē: “Es teiktu, ka lielākā problēma ir mūsu mēģinājumi radīt tās mazās zvaigznītes. Intelekta tur  bieži vien ļoti pietrūkst. Lai man piedod visi! Var man gāzties tagad virsū, bet es domāju, ka tie nav cilvēki, kas runā sociāli atbildīgi.”

Tiek secināts, ka ja ir pieprasījums, ir arī piedāvājums:

“Tur jau ir tas stāsts. Ja mēs to gribam, tad mēs to arī dabūjam. Tas ir skaidrs.  Tas nozīmē, ka mums arī pašiem kaut kas ar galvu nav kārtībā

un drusku būtu jāpārskata dažas lietas. Tas nezīmē, ka visiem tagad jāiet uz operu,” savā viedoklī dalās Arno Jundze.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.