Līdz ārkārtas situācijas beigām “Swedbank” filiāles varēs apmeklēt tikai pēc iepriekšēja pieraksta 0
Atbalstot valdības pastiprinātos drošības pasākumus un rūpējoties par klientu un darbinieku veselību, “Swedbank” filiāles no 1. aprīļa līdz ārkārtas situācijas beigām varēs apmeklēt tikai pēc iepriekšēja pieraksta, kas veicams vietnē “swedbank.lv” vai pa tālruni 67445555.
Iespēja pierakstīties uz konkrētu apmeklējuma laiku “Swedbank” filiālē pastāv jau vairākus gadus un pēdējo nedēļu laikā tā kļuvusi īpaši populāra, jo ļauj līdz minimumam samazināt ne vien gaidīšanas laiku, bet arī iespējamu drūzmēšanos.
Tie arī ir galvenie iemesli, kāpēc no 1.aprīļa iepriekšēja pierakstīšanās būs vienīgā iespēja apmeklēt “Swedbank” filiāli.
Šie drošības pasākumi papildina jau iepriekš veiktās izmaiņas “Swedbank” filiāļu darbā, pielāgojot to darba laiku un ieviešot citas papildu drošības prasības, piemēram, maksimālo cilvēku skaitu telpā un minimālo distanci starp tiem. Ierobežojumi būs spēkā līdz valstī izsludinātā ārkārtas stāvokļa beigām.
Vienlaikus “Swedbank” atgādina, ka visi ikdienas bankas pakalpojumi ir pieejami Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā – gan ikdienā, gan ārkārtas situācijā, ko COVID-19 ietekmē piedzīvojam šobrīd.
Vismaz 9 no 10 jautājumiem var atrisināt internetbankā vai mobilajā lietotnē, uz filiāli nedodoties.
Lai klientiem palīdzētu orientēties ar Covid-19 saistītās informācijas plūsmā, “Swedbank” internetbankā izveidojusi vietni “swedbank.lv/covid19”, kur vienuviet apkopotas visas šī brīža aktualitātes – bankas digitālās iespējas, jautājumi un atbildes par kredītbrīvdienām, apdrošināšanu u.c.
Šeit atrodama arī aktuālā informācija par filiāļu darba laiku un saite uz klātienes apmeklējuma rezervācijas formu.