Publicitātes foto

Lidsabiedrība “airBaltic” tikusi pie vēl vienas “Airbus A220-300” lidmašīnas 0

Latvijas lidsabiedrība “airBaltic” 2019. gada 25. maijā Rīgā sagaidīja deviņpadsmito “Airbus A220-300” lidmašīnu ar reģistrācijas numuru “YL-AAS”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Lasīt citas ziņas
Šī ir šogad piektā saņemtā “Airbus A220-300” lidmašīna, un līdz gada beigām lidsabiedrības flotei pievienosies vēl trīs jauni lidaparāti.

Līdz šim “airBaltic” ar “Airbus A220-300” lidmašīnām ir pārvadājusi vairāk nekā 2 600 000 pasažieru. Šobrīd jau katrs otrais “airBaltic” pasažieris lido ar “Airbus A220-300”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kopumā “airBaltic” ar “Airbus A220-300” lidmašīnām veikusi vairāk nekā 27 000 lidojumu un nolidojusi vairāk nekā 69 000 stundu.

Kopš lidojumu uzsākšanas 2016. gada 14. decembrī “airBaltic” ar “Airbus A220-300” lidmašīnām lidojusi uz vairāk nekā 35 valstīm un nolaidusies vairāk nekā 70 lidostās.

Pateicoties jaunām “Airbus A220-300” lidmašīnām, tiek apkalpots aizvien lielāks galamērķu skaits tieši ar šī modeļa lidmašīnām.

Jaunākie galamērķi, uz kuriem “airBaltic” lido ar “Airbus A220-300”, ir Menorka un Kosa.

“Airbus A220-300” darbības rādītāji pārsnieguši lidsabiedrības cerības, spējot uzrādīt labāku vispārējo veiktspēju, degvielas ekonomiju un ērtības gan pasažieriem, gan darbiniekiem.

Jaunā lidmašīna nodrošina izcilu lidojumu ar tādām priekšrocībām pasažieriem kā platāki sēdekļi, lielāki logi, vairāk vietas rokas bagāžai, pilnveidotas labierīcības un citiem uzlabojumiem.

“Airbus A220-300” ir arī ievērojami klusāka – tās trokšņu līmenis ir līdz pat četrām reizēm mazāks.

Turklāt šobrīd tā ir pasaulē videi draudzīgākā komerciālā lidmašīna, jo “Airbus A220-300” ir pirmais lidaparāts, kura dzīves cikla ietekmes uz vidi deklarācija ir pilnīgi caurskatāma, palīdzot samazināt CO2 un NOX emisijas attiecīgi par 20% un 50%.

Kā ziņots iepriekš, “airBaltic” šī gada rudenī jeb gadu ātrāk nekā plānots pārtrauks savā flotē esošo Boeing 737 lidmašīnu izmantošanu.

Lidsabiedrības mērķis ir vienkāršot floti un izmantot papildu efektivitāti, ko sniedz “Airbus A220-300” lidmašīnas, kas jau gada nogalē būs vienīgie reaktīvie lidaparāti “airBaltic” flotē.

“airBaltic” nodrošina lidojumus uz vairāk nekā 70 galamērķiem no Rīgas, Tallinas un Viļņas, piedāvājot ērtus savienojumus no Rīgas uz plašo galamērķu klāstu lidsabiedrības maršrutu tīklā Eiropā, Skandināvijā, NVS un Tuvajos Austrumos.

2019. gada vasaras sezonā “airBaltic” ir uzsākusi lidojumus no Rīgas uz Dublinu, Štutgarti un Ļvovu, kā arī Kosu un Menorku.

Reklāma
Reklāma

Par “airBaltic”

“airBaltic” ir dibināta 1995. gadā.

Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 80,05% akciju, bet Larsam Tūsenam ar viņam pilnībā piederošu SIA “Aircraft Leasing 1” pieder aptuveni 20%.

“airBaltic” flotē ir 39 lidmašīnas: 19 “Airbus A220-300”, 8 “Boeing 737” un 12 “Bombardier Q400 NextGen”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.