Lidsabiedrība “airBaltic” ievieš “Facebook Messenger” čatbotu 0
Latvijas lidsabiedrība “airBaltic” kļuvusi par pirmo lidsabiedrību Baltijas valstīs, kas savā F”acebook Messenger” kontā ieviesusi tērzēšanas robotu jeb čatbotu, tādējādi uzlabojot klientu apkalpošanu servisu.
“airBaltic” izpilddirektors Martins Gauss norāda: “Pateicoties inovatīvajiem pakalpojumiem, “airBaltic” ir ieguvusi pasaules mēroga atpazīstamību un ir lepna būt starp pionieriem, kas savā “Facebook Messenger” kontā ieviesusi čatbotu, padarot klientu apkalpošanu ātrāku un efektīvāku.”
“Izmantojot tērzēšanas robotu, mēs atbildes laiku varam samazināt no vidēji 15 minūtēm līdz pat dažām sekundēm.”
“airBaltic” čatbots nodrošina tādus pakalpojumus kā atbilžu sniegšanu uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par bagāžu un biļešu rezervāciju, kā arī iepazīstina lietotājus ar “airBaltic” galamērķiem.
Kā jebkuru jauno tehnoloģiju, “airBaltic” pastāvīgi analizē čatbota darbību, lai veiktu nepieciešamos uzlabojumus.
Šobrīd tiek strādāts pie tā, lai sarakste būtu pieejama vairākās valodās. Klientiem jebkurā brīdī ir iespēja sarakstē pārslēgties saziņai ar klientu apkalpošanas speciālistu – cilvēku.
“airBaltic” nodrošina lidojumus uz vairāk nekā 70 galamērķiem no Rīgas, Tallinas un Viļņas, piedāvājot ērtus savienojumus no Rīgas uz plašo galamērķu klāstu lidsabiedrības maršrutu tīklā Eiropā, Skandināvijā, NVS un Tuvajos Austrumos.
2019. gada vasaras sezonā airBaltic uzsāks lidojumus no Rīgas uz Dublinu, Štutgarti un Ļvovu, kā arī Kosu un Menorku.
Lidsabiedrība “airBaltic” ir dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 80,05% akciju, bet Larsam Tūsenam ar viņam pilnībā piederošu SIA “Aircraft Leasing 1” pieder aptuveni 20%.