Lidosta “Rīga” līdz ar pasažieru pieaugumu plāno jaunus uzlabojumus 0
Starptautiskajā lidostā “Rīga” šogad pirmajos trijos mēnešos apkalpoto pasažieru skaits audzis par gandrīz 20% salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo periodu, bet pārkrauto kravu apmērs palielinājies par gandrīz 70%, liecina lidostas publiskotā informācija, konkrētus apmērus pagaidām nepubliskojot.
Tostarp 2018.gada martā lidostā apkalpoja par 20,5% vairāk pasažieru nekā 2017.gada attiecīgajā mēnesī, bet pārkrauto kravu apmērs audzis par 61,6%.
“Stabilais pasažieru skaita pieaugums, kas Rīgas lidostu ierindo straujāk augošo Eiropas lidostu pirmajā desmitniekā, izvirza lidostai neatliekamus uzdevumus kapacitātes palielināšanai,” sacīja lidostas valdes priekšsēdētāja Ilona Līce.
Viņa norādīja, ka, gatavojoties vasaras sezonai, kas ar vairāk nekā 10 jauniem galamērķiem sola jaunus pasažieru skaita rekordus, lidosta plāno uzlabojumus reģistrācijas un drošības kontroles zonās esošā pasažieru termināļa ietvaros, tomēr lidostas galvenais uzdevums ir noteiktajos termiņos – līdz 2023.gadam – īstenot lidostas paplašināšanas sestās kārtas projektu: izbūvēt jauno pasažieru termināļa publisko daļu, kas būs savienota ar “Rail Baltica” dzelzceļa staciju. “Kad šis projekts būs pabeigts, lidosta būs gatava apkalpot līdz 10 miljoniem pasažieru gadā,” teica Līce.
2017.gada pirmajos trijos mēnešos lidostā “Rīga” apkalpoja 1,133 miljonus pasažieru, tostarp martā – 419 285 pasažierus. Savukārt 2017.gadā kopumā lidostā “Rīga” apkalpoja 6,097 miljonus pasažieru, kas ir par 12,9% vairāk nekā 2016.gadā.
Starptautiskā lidosta “Rīga” ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs.