Foto – Shutterstock

Kavēšanās 0


Ja pārvadātājs paredz aizkavēšanos par divām stundām un ilgāk reisam, kur lidojuma attālums ir 1500 km vai mazāk; uz trim stundām vai ilgāk, kur lidojuma attālums ES robežās ir lielāks par iepriekš minēto, kā arī citu reisu gadījumā, ja lidojuma attālums ir 1500 līdz 3500 km; uz četrām stundām vai ilgāk, kur lidojuma attālums pārsniedz 3500 km ārpus ES robežām, tam ir pienākums nodrošināt ēdināšanu un atspirdzinājumus samērīgi ar gaidīšanas laiku, bet nepieciešamības gadījumā – izmitināšanu viesnīcā (arī transportu līdz viesnīcai), sakaru līdzekļu bezmaksas pieejamību (divi telefona zvani, divu teleksa vai faksa ziņu vai arī divu elektronisko vēstuļu nosūtīšana).

Reklāma
Reklāma
Mājas
Ideālais banānu uzglabāšanas veids – tie nekļūs melni nedēļām ilgi
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Kokteilis
FOTO. Alla Pugačova pārvērtusies līdz nepazīšanai
Lasīt citas ziņas

Ja reiss kavējas piecas stundas un ilgāk, aviopārvadātāja pienākums ir piedāvāt atmaksāt biļetes vērtību (vajadzības gadījumā kopā ar bezmaksas reisu atpakaļ uz sākotnējo izlidošanas vietu).

Arī Eiropas Kopienu tiesas 2009. gada 19. novembra spriedums nosaka, ka kavēto lidojumu pasažieri var tikt pielīdzināti atcelto lidojumu pasažieriem, piemērojot tiesības uz kompensāciju, kad viņi kavēta lidojuma dēļ cieš trīs vai vairāk stundu laika zudumu. Tomēr tas neattiecas uz gadījumiem, kad lidojuma ilgo kavējumu izraisījuši ārkārtēji apstākļi, no kuriem nevarēja izvairīties.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.