Lidojuma atcelšana 0
Ja lidojums atcelts, aviopārvadātājam ir pienākums:
• nodrošināt pasažieriem iespēju izvēlēties biļetes cenas atmaksāšanu septiņu dienu laikā (arī bezmaksas reisu atpakaļ uz izlidošanas vietu) vai citu iespēju nokļūt galamērķi;
• izmaksāt kompensāciju tādā pašā apmērā kā iekāpšanas atteikuma gadījumā, ja vien pārvadātājs nav laikus brīdinājis par reisa atcelšanu (izņemot gadījumu, ja atcelšanu ir izraisījuši ārkārtēji apstākļi);
• nodrošināt ēdināšanu un atspirdzinājumus samērīgi ar gaidīšanas laiku, nepieciešamības gadījumā – izmitināšanu viesnīcā (arī transportu līdz viesnīcai), kā arī sakaru līdzekļu bezmaksas pieejamību (divi telefona zvani, divu teleksa vai faksa ziņu vai arī divu elektronisko vēstuļu nosūtīšana).
Sniedzot atbalstu, īpaša uzmanība jāpievērš personām ar ierobežotām pārvietošanās iespējām, viņu pavadītāju vajadzībām, kā arī bērnu vajadzībām, kuri ceļo bez pieaugušajiem.