Foto – Juris Kalniņš

Kā Sandis Ozoliņš kļuva par menedžeri Ķirsona “Lido” 1

Pēc Rīgas “Dinamo” galvenā trenera amata atstāšanas par leģendāro hokejistu Sandi Ozoliņu dzirdēts maz. Izskanējušas neglaimojošas baumas, ka nu par Ozo labākajiem draugiem kļuvuši Džeimsons un Morgans, tomēr dzēlīgo komentāru autori jāapbēdina – dzīve ir ļoti neprognozējama un, lai cik neparasti tas arī šķistu, tagad Ozoliņš sabiedriskās ēdināšanas firmā “Lido” pilda mārketinga nodaļas vadītāja vietnieka amatu.

Reklāma
Reklāma

Ļoti labs darbinieks

Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Lasīt citas ziņas

“Mēs visi reizēm kļūdāmies, bet nevienam nav tiesību citu nosodīt. Labākais, ko varam darīt, ir palīdzēt viens otram, neprasot neko pretī. Jābūt cilvēcīgiem,” vēl šodien spilgti atceros Ozoliņa sacīto, kad viņš pirms pāris gadiem bija uzaicināts uz Biznesa augstskolu “Turība”, lai studentiem stāstītu par mērķu sasniegšanu. Tolaik Ozo uzsvēra, ka pats galvenais ir censties un darīt savu darbu pēc iespējas labāk – tā, lai dienas beigās godīgi sev varētu pateikt: “Šodien esmu paveicis tik daudz, cik varēju, atdevis sevi visu.” Jādomā, ka bijušais hokejists turpina sekot šim principam arī šobrīd, kārtojot “Lido” mārketinga lietas.

“Sandis ir ļoti labs darbinieks,” taujāts par neparasto sadarbību, stāsta ēdināšanas tīkla “Lido” saimnieks Gunārs Ķirsons. “Apbrīnojama viņa pieredze, kurā Ozoliņš labprāt arī dalās katru dienu, nākot ar jaunām idejām, iesakot inovatīvus risinājumus. Ozo piemīt cits redzējums, kas mums, sabiedriskās ēdināšanas nozares uzņēmumam, ļauj paskatīties uz lietām citā rakursā. Nav jau tā, ka hokeja tēma ir vienīgā, kurā viņš orientējas. Spēlējot Amerikā un Kanādā, mārketinga jautājumi vienmēr bijuši līdzās.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Zināms, ka Ķirsons ir liels sporta fans. Tādēļ nav brīnums, ka darba piedāvājums Ozoliņam nācis no uzņēmēja puses. “Sandim piedāvāju uzsākt sadarbību, jo hokejista karjeras laikā viņš nodarbojies ar paša un savu komandu tēlu veidošanu. Mēs esam citādi orientēts uzņēmums, nevēlamies piesaistīt patērētājus ar banāliem atlaižu saukļiem, kas muļķo cilvēkus. Uzskatu, ka mūsu sadarbība būs ļoti produktīva.”

Hokeja lietas lai kārto citi

Nav noslēpums, ka bijušais hokejists nekad nav mīlējis publicitāti, labprātāk izvairās no mediju jautājumiem nekā atbild uz tiem. “Ar mani viss ir kārtībā, dzīvoju normāla cilvēka dzīvi, nekas daudz nav mainījies. Man nav vajadzīga publicitāte, tāpēc nevēlos neko komentēt,” tā hokejists norādīja portāla “sportacentrs.com” galvenajam redaktoram Jānim Celmiņam, kurš secina, ka alkohola purvā 45 gadus vecais hokejists neslīgst.

Lēmums sadarboties netika pieņemts ar karstu galvu. Divus mēnešus Ozoliņš iepazina uzņēmumu no iekšpuses un pārdomāja, vai šis darbs viņam būs piemērots.

“Uzskatu, ka tiem gudriniekiem, kuri saka, ka Sandis ir alkoholiķis un nepārtraukti dzer, pašiem ir problēmas ar grādīgajiem dzērieniem. Piecpadsmit gadus viņš spēlēja Nacionālajā hokeja līgā (NHL), joprojām ir vienīgais latviešu hokejists, kurš ieguvis Stenlija kausu, sešas reizes Latvijas nacionālajā izlasē piedalījies pasaules čempionātos un olimpiskajās spēlēs. Kā jūs domājat, vai gūt šādus panākumus spētu alkoholiķis?” retoriski jautā Ozo jaunais darba devējs. Uzreiz gan jāteic, ka hokeja tēma šobrīd Ozoliņu nesaista. Satiekoties ar Gunāru Ķirsonu, viņš skaidri pateicis, ka pagaidām nevēlas iesaistīties jauniešu hokeja komandas “Lido” darbībā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.