“Lido”: Latvijas sabiedrība arvien lielāku uzmanību pievērš pārtikas kvalitātei 0
Latvijas sabiedrība kļūst arvien izglītotāka par uzturu un aizvien lielāku uzmanību pievērš pārtikas kvalitātei, aģentūrai BNS pastāstīja sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma “Lido” valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.
“Esam gandarīti, ka kopumā Latvijas sabiedrība kļūst arvien izglītotāka par uztura jautājumiem un pievērš pārtikas kvalitātei aizvien lielāku uzmanību,” sacīja Auziņa, piebilstot, ka pērn “Lido” izglītoja sabiedrību par veselīgu uzturu un arī šogad turpinās aicināt ikvienu aizdomāties par uztura kvalitātes un veselīguma nozīmi.
Tāpat “Lido” šogad ir iecerējis turpināt darbu pie uzņēmuma iekšējo procesu sakārtošanas, veidojot sistēmu, kas kompānijai palīdzēs strādāt vēl efektīvāk un nodrošinās iespēju nākotnē atvērt arvien vairāk restorānu Eiropā.
Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 2014.gadā “Lido” strādāja ar 33,158 miljonu eiro apgrozījumu un 889 tūkstošu eiro zaudējumiem.
“Lido” galvenie darbības virzieni ir sabiedriskā ēdināšana, gaļas produktu pārstrāde, zivju produktu apstrāde, pusfabrikātu ražošana un realizācija. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Gunārs Ķirsons. Rīgā ir desmit “Lido” restorāni, kā arī gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja, veikals un veikals-kafejnīca. Tāpat “Lido” ir trīs restorāni Igaunijas galvaspilsētā Tallinā.