“Lido” Atpūtas centra teritorijā atklās “Dzintara” veikalu 0
Nākamnedēļ sabiedriskās ēdināšanas tīkla AS “Lido” Atpūtas centra teritorijā atklās jaunu parfimērijas un kosmētikas ražotāja AS “Dzintars” veikalu, aģentūru LETA informēja “Dzintara” pārstāve Linda Belaša.
Veikala atvēršana ir pirmais sadarbības posms starp “Lido” un “Dzintaru”. Nākotnē abi uzņēmumi plāno īstenot kopīgu kustību par veselīgu dzīvesveidu.
“Dzintars” valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs norādīja, ka cilvēki ikdienā ir aizmirsuši par savu identitāti, ģērbjoties pārsvarā vienādās drēbēs un uzturā lietojot vienādi neveselīgu pārtiku. “Lielākā daļa preču tiek ražotas pēc vienāda modeļa un tehnoloģijas, vadoties pēc vienotiem komercijas likumiem. Mazāk uzmanības tiek veltīts produkta kvalitātei un oriģinalitātei, un tā tas notiek ne tikai skaistuma industrijā,” uzsvēra “Dzintara” valdes priekšsēdētājs.
Viņš skaidroja, ka “Dzintara” darbībā nav prioritāras vērtības komercializētām pieejām un pārejošām modes tendencēm, un uzņēmums atbalsta tradīcijas un pieredzi. “Mēs strādājam, lai iegūtu efektīvu produktu, un regulāri ieguldām ilggadējās zināšanas jaunos izstrādājumos. Kosmētikas izstrādē izmantojam dabiskas izejvielas, tādejādi radot produktus ar augstu pievienoto vērtību. Tāpēc mūsu sadarbība ar sabiedriskās ēdināšanas tīklu “Lido” ir tikai likumsakarīga,” pauda Gerčikovs.
Turpinot paplašināt firmas veikalu tīklu Latvijā, “Dzintars” līdz gada beigām to Latvijā plāno palielināt līdz 50 veikaliem.
Jaunā “Dzintara” veikala atklāšana notiks trešdien, 29.novembrī, plkst.13 “Lido” Atpūtas centra teritorijā, Krasta ielā 76, Rīgā. Pasākumā piedalīsies Gerčikovs, kā arī “Lido” īpašnieks un padomes priekšsēdētājs Gunārs Ķirsons.
“Dzintars” ir parfimērijas un biokosmētikas izstrādātājs un ražotājs, un tā produktu klāstā ir vairāk nekā 1000 veidu kosmētikas, parfimērijas produktu, kā arī dekoratīvās kosmētikas izstrādājumu. Kompānija ir reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,817 miljoni eiro.
“Dzintars” pērn strādāja ar 5,807 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt kompānijas zaudējumi bija 1,729 miljoni eiro.
“Lido” grupā ietilpst 13 ēdināšanas vietas un trīs veikali Rīgā, trīs “Lido” Tallinā, divi restorāni “Kirsons” un ražotne Berlīnē, kā arī gaļas un kulinārijas ražotne, alus darītava un konditoreja Rīgā. Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 992 427 eiro. “Lido” grupas apgrozījums pērn bija 45 miljoni eiro, savukārt grupas zaudējumi sasniedza 1,2 miljonus eiro.