Rīgas lidosta.
Rīgas lidosta.
Foto: Zane Bitere/LETA

“Lidmašīna uz skrejceļa, uzņēmusi ātrumu un tūlīt jau celsies augšā, bet pilots strauji uzdod pa bremzēm…” pasažieri neizpratnē par situāciju Rīgas lidostā 121

Ieva savā “X” kontā dalījusies ar piedzīvoto lidostā “Rīga”, kur sākotnējā lidmašīnas, kura jau uzsākusi kustību, apturēšana bija vien sākums veselai piedzīvojumu sērijai.

Reklāma
Reklāma

Turpinājumā stāsts pašas Ievas vārdiem!

Kokteilis
“Cik izlaidumiem jānotiek, lai beidzot to organizatori saprastu?” Ralfs Eilands publisko bildi no kāda īpaša izlaiduma un dalās pārdomās par šo pasākumu ilgumu 3
VIDEO. Evakuācija tirdzniecības centrā “Akropole Alfa”! Aculiecinieks ziņo par piecām ugunsdzēsēju mašīnām 21
FOTO. Iespējams tikai Rīgas Centrāltirgū! Interesantas un dīvainas lietas, ko var novērot pašā galvaspilsētas centrā
Lasīt citas ziņas

“Piezīmes no lidostas. 29. jūnijā plkst. 15.15 man bija lidmašīna uz Edinburgu. Ierados agrāk, jo bija arī jāiečeko soma. Soma, kurā es saliku visu, un kā rokas bagāža palika tikai datorsoma un attiecīgi dators un, labi, ka tā, lādētāji datoram un telefonam.

Man pirmoreiz gadījās tā, ka lidmašīna jau ir uz skrejceļa, uzņēmusi ātrumu un tūlīt jau celsies augšā, bet… tad pilots strauji uzdod pa bremzēm un pasaka, ka nāni [Red. – nekā], nebūs. Pēc stundas nosēdētas lidmašīnā, pilots saka – kāpiet ārā, gaidiet norādes.

CITI ŠOBRĪD LASA

Izkāpām. Pilns reiss. Drīz pēc tam parādās paziņojums, ka lidmašīna kavējas, izlidos plkst. 23.00. Nu, labi. Iedod “ēdienu kuponus”, kuri pie C geitiem garantē… tieši vienu kruasānu. Vienu kruasānu, Karl. Pēc 2h atnāk paziņojums, ka lidmašīna tomēr izlidos svētdien plkst. 5.00.

Ir jau plkst. 19.00, un tāds kupls pulks šī reisa pasažieru gaida kādu info par transportu un viesnīcām. Tostarp es. Ap astoņiem atnāk īsziņa – brauciet uz viesnīcu “Latvija”, jums tur būs numuriņš. Aizbraucu kopā ar dažiem citiem pasažieriem.

Viesnīcā paziņo, ka viņiem informācijas par kāda atcelta reisa pasažieriem nav. Ko darīt – nezina. Gaidām. 2x zvanu uz lidostu, “Ryanair customer service” – slēgts. Plkst. 22.00 tomēr iečekojos viesnīcā. Plkst. 2.30 modinātājs, jo plkst. 3.30 jābūt lidostā.

Knapi pagulēju, dodos uz recepciju. Recepcijā pavēsta, ka daži pasažieri naktī saņēmuši ziņu “Ryanair” lietotnē – plkst. 5.00 plānotais reiss tagad būs plkst. 9.00. Man tāda paziņojuma nav, nav arī epasta un īsziņas par to. Braucu kopā ar jau šajā nelaimē iegūtiem draugiem uz lidostu.

Lidostā izrādās, ka reiss patiešām pārcelts uz plkst. 9.00. Ir plkst. 3.30 un viss lidostā ir slēgts. Mums piešķir kuponus 8 eiro vērtībā. Atnāk īsziņa par kaut kādiem vēl kuponiem, kurus var izmantot “CoffeeInn” vai “Narvessen”. Tie vēl kkādi kuponi – 12 eiro vērtībā.

Tos kuponus plkst. 4.30, kad atvērās pirmais “Narvessen”, izmantoju, jo ēdusi nebiju kopš vakardienas plkst. 17.00 un arī tad – kaut kādu nožēlojamu kruasānu par 8 eiro. 12 eiro lidostas “Narvessen” – trubultais “Snickers”, diskutabla kafija un nebaudāms vegāns vraps. Plus jāpiemaksā 20 centi.

Reklāma
Reklāma

Gaidu un ceru uz reisu plkst. 9.00. Par kompensācijām zinu, OBLIGĀTI pieteikšu. Bet dikti gribētos zobus izmazgāt. Taču mana zobubirste ir iečekotajā bagāžā. Arī jaka. Un ir auksts. Un man ir vakardienas tveicē uzvilktais krekliņš un bikses.”

LA.LV sazinājās arī ar lidostas komunikācijas vienības vadītāju, kura apstiprināja, ka aviokompānijas “Ryanair” reiss RK3171 uz Edinburgu, kam plānotais izlidošanas laiks bija 26. jūnijā plkst.15.45, izlidoja no Rīgas lidostas 27. jūnijā plkst. 9.19. Par iemesliem, kāpēc lidojums aizkavējās, lidostas pārstāve aicina jautāt aviokompānijai.

Tāpat lidostā atgādina, ka gadījumos, kad lidojums kavējas, pienākums rūpēties par pasažieru vajadzībām (informācija, pārtikas taloni, izmitināšana) ir aviokompānijai. Ja pasažierim ir pretenzijas par saņemtajiem pakalpojumiem, jāvēršas ar sūdzību aviokompānijā.

Tāpat lidojumu kavēšanās gadījumā pasažieriem ir tiesības saņemt kompensāciju. Vairāk informācijas par aviopasažieru tiesībām var atrast šeit: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_lv.htm

Priecājamies, ka šim stāstam ir laimīgas beigas un Ieva veiksmīgi ir nonākusi galamērķī.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.