“Lidl” ienākot Latvijā, cik zaudēs “Maxima” un “Rimi”? 13
Šobrīd Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības līderi – „Maxima” un „Rimi” – aptver teju 60% tirgu, bet, tirgū ienākot vācu zemo cenu veikalam „Lidl”, šī daļa varētu sarukt, svētdien vēstīja raidījums “LNT Ziņu TOP 10”.
„LNT Ziņu TOP10” aplēses liecina, ka „Rimi” tirgus daļa sasniedz 28%, bet „Maxima” 26,9%. 2015. gadā situācija bija pretēja – tirgus līderis bija „Maxima” ar 26,7%. Savukārt mazākas veikalu ķēdes kontrolē no 5 līdz 10% tirgus daļu.
Raidījuma aptaujātie eksperti uzskata, ka, lai gan tirgū pastāv konkurence, kuru ne visi var izturēt, Latvijā tomēr būtu nepieciešams vēl viens spēlētājs, kas varētu konkurēt ar „Rimi” un „Maxima”.