Publicitātes foto

“Leon” tuvāks “Golf” 0

“Volkswagen” grupā ietilpstošās spāņu markas “Seat” kompaktklases hečbeka “Leon” pirmā paaudze debitēja 1999. gadā. Otrās paaudzes “Leon” parādījās 2005. gadā, bet šogad pie pircējiem nonācis trešās paaudzes “Seat Leon”.


Reklāma
Reklāma
Pēc tikšanās ar prezidentu Saeimas priekšsēdētāja nofotografējusies, aizmirstot noslēpt savas piezīmes… 91
Čečeni uzmet Putinu un pāriet karot Ukrainas pusē, atklājot Krievijas armijas uzbrukuma plānus
Mājas
Plāno iegādāties savu pirmo auto? Eksperts nosauc 8 automašīnas, kuras jaunajiem autovadītājiem nevajadzētu pirkt
Lasīt citas ziņas

Tāpat kā priekšgājēji, jaunais “Leon” būvēts uz “Volkswagen Golf” platformas un izmantojot tos pašus agregātus. Iepriekšējais “Leon” izcēlās ar savdabīgu dizainu un dažiem neparastiem risinājumiem, piemēram, aizmugures statnēs paslēptiem durvju rokturiem un vējstikla slotiņām, kas miera stāvoklī paliek stāvus – blakus jumta statnei. Jaunajam “Leon” vairs nav šo īpatnējo akcentu un viss ir vairāk vai mazāk tradicionāli. Salīdzinājumā ar septīto “Golf” tā radinieks trešais “Leon” jo-
projām izskatās uzkrītošāk, dizainā dominē asas šķautnes. Kopumā var teikt, ka “Leon” izskatās visai pievilcīgi un tiem, kam “Golf” šķiet pārāk klasisks un garlaicīgs, tā droši vien varētu būt laba ziņa. Interjera noformējums, salīdzinot ar priekšgājēju, arī kļuvis solīdāks – gan izskata, gan kvalitātes ziņā. Priekšējais panelis ir no patīkama, mīksta materiāla un arī montāžas kvalitāte ir augstā līmenī. Jāsecina, ka salona noformējuma ziņā jaunais “Leon” ir ļoti pietuvojies tam pašam golfam. 


CITI ŠOBRĪD LASA

Tehnikas ziņā “Leon” ir pieejams visa plašā “Volkswagen” grupas daudzveidība. Gan dažādas jaudas mūsdienīgi benzīna un dīzeļa dzinēji, gan mehāniskās un automātiskās pārnesumkārbas, gan cits komforta un drošības aprīkojums. “Leon” vienmēr bijis savdabīgāka izskata alternatīva golfam, turklāt par mazliet pieejamāku cenu. Tagad spāņu lauva atbrīvojusies no dažiem trūkumiem vienkāršāku salona apdares materiālu un nedaudz sliktākas skaņas izolācijas izskatā. Tas nozīmē, ka būtiskākā atšķirība no kompaktklases etalona “Golf” tagad faktiski ir tikai izskats un markas atpazīstamība.

Brauc jaunais “Leon” visnotaļ atzīstami, lai gan arī iepriekšējam modelim vadāmība bija ļoti laba. Kā jau jebkuram mūsdienu automobilim ļoti liela nozīme ir konkrētā eksemplāra aprīkojuma līmenim. Dzinējs, pārnesumkārba, dažādas vairāk vai mazāk svarīgas komforta un drošības ierīces var ievērojami mainīt iespaidu par automobili. Protams, aprīkojums maina arī cenu. Izvēloties visu to labāko un dārgāko, cenu var dubultot, ja par sākuma punktu ņemam bāzes modeļa cenu. Jaunajam “Seat Leon” sākuma cena ir 14 742 eiro, kas ir par vairāk nekā tūkstoti eiro mazāk, nekā tiek prasīts par pašu lētāko “Golf”.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.