Lems par naudu reklāmām 0
Priekšvēlēšanu raidījumiem reģionālajās un vietējās televīzijās, kā arī komerckanālos naudu plānots piešķirt no budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”.
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) raidījumiem pieprasījusi 167 tūkstošus latu, un šo pieprasījumu tuvākajā laikā varētu skatīt valdība. Jaunais Priekšvēlēšanu aģitācijas likums paredz, ka NEPLP sabiedriskā pasūtījuma ietvaros papildus plāno finansējumu priekšvēlēšanu televīzijas raidījumu veidošanai reģionālo un vietējo elektronisko plašsaziņas līdzekļu apraides teritorijās, bet attiecībā uz Rīgas domes vēlēšanām pieteikto deputātu kandidātu sarakstu atspoguļošanu – nacionālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu televīzijas programmās.