Publicitātes foto

“Lauma” un “Laumelle” jaunās kolekcijas: arī sportam un atpūtai 1

Veļas ražotājs AS “Lauma Lingerie” klientiem un franšīzes partneriem no no vairāk nekā 10 dažādām pasaules valstīm prezentējis 2015./2016. gada rudens-ziemas sezonas piedāvājumu, piesakot 56 kolekcijas un vairāk nekā 300 atsevišķus izstrādājumus, kas iezīmēja nākamā gada rudens un ziemas sezonas tendences sieviešu veļas pasaulē, informē uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Līdzās jau tik iecienītajām bāzes un modes veļas līnijām šoreiz tika prezentētas arī pavisam jaunas kolekcijas – “Lauma Active” līnija aktīvā dzīvesveida piekritējām, ko veido sporta krūšturi, šortiņi, legingi un topi, kā arī “Home Wear” kolekcija, kas ir kā radīta nesteidzīgai mājas dzīves baudīšanai.

Tāpat arī jau ierastās veļas kolekcijas tika papildinātas ar tehnoloģiskiem un inovatīviem jaunumiem, kas to valkāšanu padara jo sevišķi ērtu un patīkamu, proti, ar lāzeri grieztiem veļas modeļiem, kas ideāli pieguļ ķermeņa aprisēm un var tikt valkāti arī kā virsdrēbes.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Nākamās rudens-ziemas sezonas sortimenta atšķirība nav liela – mūs turpinām iet roku rokā ar veļas pasaules modi, reizēm pat apsteidzot to. Taču atzīmēšu lielu attīstību tehnoloģiju jomā, kas izpaužas piedāvājuma paplašināšanā – sākot no 2015. gada jūlija vairāk nekā 55 Lauma Lingerie veikalos visā pasaulē būs pieejama sporta apģērbu līnija Lauma Active vingrošanai, jogai, skriešanai un dejošanai. Būs arī citi jaunumi – bezvīļu veļa un īpaši komfortabla veļa, kuras malas ir apstrādātas ar lāzeri. Mēs esam ieinteresēti palielināt Lauma Lingerie franšīzes partneru apgrozījumu un peļņu, tāpēc ievērojami paplašinājām mājas apģērbu sortimentu: jau aiznākamajā sezonā mūsu klientes priecēs zīdaini kimono, īpaši mīksti halāti, plīša pidžamas un apmetņi,” stāsta AS Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone, turpinot, “uzņēmumam īpaši glaimojoša ir iepircēju skaita palielināšanās, mūsu kolekciju skates apmeklēja jauni klienti no Kazahstānas un Ugandas, jāatzīmē arī stabilās attiecības ar mūsu tradicionāliem tirgiem, jo pieprasījums/interese no Ukrainas un Krievijas nav mazinājusies.”

Ārvalstu iepircēju vidū šogad ir arī divi jauni pārstāvji no Kazahstānas un Ugandas – valstīm, kur tāpat kā citviet pasaulē ir augsts pieprasījums pēc kvalitatīvas un modernas vaļas, kādu piedāvā “Lauma Lingerie”.

“Pirms dažiem gadiem, kad Saūda Arābijā parādījās pieprasījums pēc skaistas apakšveļas, saskatījām milzīgu biznesa iespēju un sākām meklēt unikālus zīmolus; sākotnēji mūsu sarakstā bija iekļauti pieci sieviešu veļas ražotāji. Izšķirošā bija kvalitātes-cenas attiecība, tāpēc izvēlējāmies “Lauma Lingerie”. Nozīme ir arī zīmola tēlam. Musulmaņu valstīs reklāmā nedrīkst izmantot atkailinātus sieviešu ķermeņus, un “Lauma Lingerie” mums nāk pretim, nodrošinot mūsu tirgum piemērotus mārketinga materiālus. Cits būtisks aspekts ir mūsu klienti, kuriem kvalitāte ir pats galvenais. Mūsu sievietes ļoti labi orientējas sertifikācijā un bieži vien pieprasa “Oeko tex” sertifikātu, ko uzņēmums “Lauma Lingerie”, protams, ir saņēmis,” skaidro “Zain AlHala est.” pārstāvis Amīns Jamanijs. Refats Mozali papildina: “Mūsu klientes ļoti novērtē, ka “Lauma Lingerie” domā arī par māmiņām, tādēļ īpaši pieprasīti ir krūšturi barojošām sievietēm. Patīkami, ka ar katru gadu šī produkta piedāvājums kļūst aizvien plašāks.”

Reklāma
Reklāma

“Lauma Lingerie” franšīzes īpašnieks Ugandā, igaunis Kalevs Rosivali piebilda: “Pēdējā laikā dzīvoju Ugandā, un nesen šajā valstī tika pieņemts likums, kas aizliedz pārdot apakšveļu second-hand veikalos. Pirms tam ugandieši saņēma veļu no bagātākās Kenijas, bet vietējais prezidents, rūpējoties par tautiešu veselību, to nolēma apturēt. Šajā saskatīju biznesa iespējas, jo patlaban Ugandā apakšveļas piedāvājums ir minimāls – tikai hiperveikalos, jo specializēto veļas veikalu praktiski nav. “Lauma Lingerie” ir populāra arī Igaunijā, un kopā ar savu biznesa partneri Sīsi Saetalu sākām testēt “Lauma Lingerie” produkciju vietējā tirgū. 500 gabalu partiju notirgojām bez problēmām – veļa košākos toņos bija populārāka jauniešu vidū, savukārt pieaugušas, respektablas dāmas vairāk izvēlējās klasisku veļu gaišākās krāsās. Tagad novembra vidū atklāsim pirmo “Lauma Lingerie” veikalu Āfrikā – Ugandas galvaspilsētā Kampalā.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.