Publicitātes foto

“Lauma” iekaro Arābijas tirgu
 0

Pirms nedaudz vairāk nekā mēneša Saūda Arābijā sadarbībā ar vietējo franšīzes partneri atvērts jau otrs “Lauma Lingerie” zīmola veikals, un uzņēmums šajā valstī saskata lielu tirgus potenciālu, “Rietumu Radio” atzinusi “Lauma Lingerie” valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Reklāma
Reklāma

 

“Paldies, Amerika…” Zelenskis pēc strīda ar Trampu un Vensu nācis klajā ar pirmo paziņojumu
Kāpēc tauki uzkrājas tieši vēdera zonā? 7 ieradumi, kas neļauj zaudēt svaru
Latvijas Biatlona federācijas valde nāk klajā ar paziņojumu: Rastorgujevs šajā sezonā vairs nevarēs startēt 31
Lasīt citas ziņas

Viņa norādījusi, ka Saūda Arābijas tirgus ir ļoti specifisks un, tā kā valstī nav pārstāvēti pazīstami veļas zīmoli, konkurence ir minimāla.

Saūda Arābijas veļas tirgū ir arī citas īpatnības: reliģisku apsvērumu dēļ aizliegta reklāma, tikai pēdējā gada laikā veļas veikalos drīkst strādāt sievietes, tirdzniecības centros parasti ir tikai viens veļas veikals. Jautāta par to, kāda veida uzņēmuma produkcija Saūda Arābijā ir vispieprasītākā, Matisone atzina, ka mēnesis ir pārāk īss laiks, lai spriestu par tendencēm, tomēr sacīja, ka jau redzams – pieprasīta ir veļa līgavām, jo kāzas ir viens no lielākajiem notikumiem šīs valsts sieviešu dzīvē. Uzņēmumam “Lauma Lingerie” patlaban ir 47 veikali astoņās pasaules valstīs.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.