Lauku tehnikas tirgu sāk iekarot viedie arkli 0

Norvēģu koncerns Kverneland Group izveidojis pilnīgi jaunu ar ISObus salāgojamu arklu ar automātiskās pārslēgšanās sistēmu no transporta stāvokļa darba stāvoklī un otrādi. Tirgū jaunums gaidāms jau 2018. gadā.

Reklāma
Reklāma
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Radot jauno arklu iPlough, inženieri tiecās radīt intelektuālu agregātu, kura pamatā būtu jaunākie sasniegumi ISObus izstrādņu jomā. Unikālā pārejas funkcija no transporta stāvokļa darba stāvoklī un otrādi uz jaunā Kverneland iPlough tiek aktivizēta, nospiežot tikai vienu pogu uz ISObus termināļa traktora kabīnē. Šī jaunā iespēja ne tikai ietaupa laiku un padara agregātu produktīvāku, bet arī nodrošina papildu drošību operatoram.

Tas kļuvis iespējams, realizējot piekabes koncepciju uzkarināmajam apsviedējarklam Kverneland iPlough 2500. Transportējot arkls precīzi seko traktoram kā piekabe automobilim, pateicoties īpašajam stiprinājuma veidam, kā arī daudziem konstrukcijas risinājumiem. Piemēram, atvāžamais balstenis un šķērsvārpsta Kverneland arklam transportēšanas laikā dod iespēju pagriezties par 45 grādiem pa kreisi un pa labi. Konstruktori jaunajam arklam arī izstrādājuši speciālus riteņus. Turklāt jaunais ritenis, kas uzstādīts uz arkla rāmja, ļauj veikt augsnes apstrādi gar lauka robežu, pie žogmalas vai ap jebkuriem citiem šķēršļiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpat kā citi iPlough 2500 riteņi, arī uz piecu vai sešu korpusu modeļa rāmja uzstādītais ritenis ir regulējams no traktora kabīnes, izmantojot jebkuru ISObus termināli. Šis ritenis padara arklu noturīgāku, strādājot ar jebkādu darba ātrumu. Bet apgriešanās joslā tas veic maigus apgriezienus, slāpējot vibrācijas, kā arī samazinot arkla darbīgo daļu nodilšanu un paaugstinot tā produktivitāti.

Neatkarīgi no riteņa stāvokļa atjaunotā statņu konstrukcija Variomat nodrošina pastāvīgu aruma platuma kontroli. Papildus iespējams uzstādīt funkciju aruma dziļuma regulēšanai no traktora kabīnes. Ar ISObus nesavietojamu traktoru īpašniekiem Kverneland Group izstrādājusi speciālus ISObus komplektus, lai būtu iespēja visas minētās funkcijas aktivizēt no traktora kabīnes.


Vairāk par līdzīgiem jaunumiem lasiet šeit

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem
Vairāk lasiet žurnālā Agro Tops

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.