Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: Atis Jansons

“Latvijas valsts ceļi” nepieņem nekvalitatīvi veiktus garantijas remontdarbus ceļa posmā starp Nīcu un Rucavu 2

VAS “Latvijas valsts ceļi” nav pieņēmis SIA “Binders” nekvalitatīvi veiktus garantijas remontdarbus ceļa posmā starp Nīcu un Rucavu, aģentūru LETA informēja “Latvijas valsts ceļu” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Lasīt citas ziņas

Izmantota laika apstākļiem nepiemērota tehnoloģija

Kompānijā norādīja, ka valsts galvenā autoceļa Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava) (A11) posmā starp Nīcu un Rucavu no 34,9. līdz 36,3. kilometram būvnieks “Binders” veicis garantijas remontdarbus, izmantojot laika apstākļiem neatbilstošu tehnoloģiju, kā arī darbu veikšanu nesaskaņojot ar “Latvijas valsts ceļiem”.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Latvijas valsts ceļu” pārstāvji pauda, ka būvniekam darbi būs jāveic atkārtoti. Visticamāk, tas notiks nākamajā gadā, iestājoties būvdarbu veikšanai piemērotiem laika apstākļiem. Remontam vispiemērotākā metode tiks izvēlēta, piesaistot Ceļu laboratorijas speciālistus.

Rekonstrukcijas darbi valsts galvenā autoceļa Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava) 23 kilometrus garā posmā no Nīcas līdz Rucavai tika sākti 2015.gada jūnijā un pabeigti 2016.gada septembrī. Tos veica ceļu būves uzņēmums “Binders”.

Rekonstrukcijas izmaksas 14,97 miljoni eiro

Rekonstruētā posma projektu sagatavoja SIA “Polyroad”, būvuzraudzību veica – SIA “Teede Insenerid” un SIA “Sweco EST” (Igaunija). Posma rekonstrukcijas izmaksas bija 14,97 miljoni eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Objekta garantijas termiņš ir pieci gadi.

Rekonstrukcijas laikā autoceļa vecā virskārta tika reciklēta – uzirdināta, masai pievienojot šķembas un cementu, un iestrādāta jaunajā ceļa segā, kas sastāv arī no salizturīgās un šķembu kārtas, kā arī divām kārtām asfalta.

Tāpat demontēti un no jauna uzbūvēti tilti pār Līgupi un Paurupi, atjaunotas sabiedriskā transporta pieturvietas, iztīrītas vecās caurtekas un atsevišķās vietā ierīkotas jaunas. Autoceļa posmā caur Nīcu ierīkots apgaismojums un apgaismota gājēju pāreja.

2018. un 2019.gadā būvnieks garantijas termiņa laikā par saviem līdzekļiem posmā no 27,3. līdz 39. kilometram aizlēja plaisas ar bitumena emulsiju.

Uzziņa:

Ceļu būves uzņēmuma “Binders” apgrozījums pagājušajā gadā bija 86,751 miljons eiro, kas ir par 34% vairāk nekā 2017.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 3,1% un sasniedza 5,205 miljonus eiro.

Reklāma
Reklāma

“Binders” reģistrēta 1993.gadā, un tās pamatkapitāls ir 5 851 820 eiro. “Binders” īpašnieki ir SIA “Nule 7” (40%), kuras patiesais labuma guvējs ir Armands Garkāns, SIA “Taino 1” (30%), kuras patiesais labuma guvējs ir Alvis Tanbergs, un SIA “Trustee” (30%), kuras patiesais labuma guvējs ir Normunds Luste.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.