Latvijas uzņēmējiem iespēja iepazīties ar aktuālajām tendencēm Vācijas mārketingā 0
Vācijas-Baltijas Tirdzniecības kamera (AHK) novembrī piedāvā Latvijas uzņēmējiem un mārketinga speciālistiem iegūt zināšanas par Vācijā aktuālajām mārketinga un pārdošanas metodēm, portālam “LA.lv” pastāstīja AHK pārstāvis Andrejs Mēters.
Semināra “Mārketings un pārdošana Vācijā” dalībnieki no pieredzējušiem mārketinga speciālistiem, kuri ikdienā veic mārketinga konsultācijas un izstrādā koncepcijas Vācijas tirgū startējošiem ārvalstu uzņēmumiem, varēs uzzināt, kādi mārketinga kanāli un taktika patlaban veiksmīgāk darbojas Vācijā.
Tāpat seminārā būs iespējams uzzināt, kādi mērķi jānosprauž un kā tos sasniegt, lai veiksmīgi pārdotu savus produktus Vācijā.
Semināru vadīs Vācijas mārketinga aģentūras “M2 Markenwerbung GmbH” vadītājs Knuts Folkenands un SIA “Cannelle Bakery” valdes loceklis Bruno Ansons.
Dalības maksa seminārā ir 99 eiro + PVN. Plašāka informācija pieejama AHK mājaslapā.