Latvijas tūrisma mārketinga kampaņu Lietuvā īstenos lietuviešu “Spotlight LT” 0
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) konkursā par Latvijas tūrisma mārketinga kampaņas izstrādi un īstenošanu Lietuvā uzvarējusi Lietuvas kompānija “Spotlight LT”, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) publiskotā informācija.
Konkursa prognozētā līgumcena bija 41 000 eiro bez pievienotā vērtību nodokļa (PVN), bet “Spotlight LT” līgumu noslēdza par piedāvāto līgumcenu 40 850 eiro bez PVN.
Konkursa nolikumā sacīts, ka kampaņas mērķi ir nodrošināt Latvijas tūrisma publicitāti Lietuvas tirgū, izvietojot daudzpusīgu informāciju par Latvijas tūrisma pasākumiem, jaunumiem, interesantākajiem objektiem un galamērķiem. Tāpat kompānijai būs jāveicina Lietuvas mērķauditorijas interese pavadīt brīvdienas Latvijā un jāveicina vairākdienu ceļotāju skaita palielināšanās Latvijā, kā arī Latvijas tūrisma produktu un pakalpojumu ienesīguma pieaugums.
Tāpat kampaņas mērķi ir mazināt sezonalitātes efektu, palielinot Latvijas tūristu mītņu noslodzi ārpus noslogotākās vasaras sezonas un reklamēt Latvijas tūrisma portālu “www.latvia.travel/lt”, maršruta plānotāju “www.latvia.travel/trip-planner/#/language” un Latvijas tūrisma oficiālo sociālā tīkla “Instagram” kontu “@EnjoyLatvia”, tādējādi ilgtermiņā iedvesmojot ceļojumiem pa Latviju.
Kā liecina konkursa nolikums, kampaņa tiek īstenota Lietuvā, 12 mēnešus, sākot no 2019.gada septembra līdz 2020.gada augustam, lietuviešu valodā.
LIAA konkursu līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds projektā “Starptautiskās konkurētspējas veicināšana tūrismā”, kura kopējais finansējums ir 16,958 miljoni eiro. Projektu plānots īstenot līdz 2023.gada 31.decembrim.