Foto: F64

Latvijas transporta dienās Zviedrijā prezentē tranzīta koridora priekšrocības 0

Zviedrijas pilsētās Stokholmā un Gēteborgā šajā nedēļā norisinās Latvijas transporta dienas, kuru mērķis ir piesaistīt jaunus klientus un popularizēt Latvijas ostu un visa Latvijas transporta koridora pakalpojumus kravu pārvadājumiem starp Latviju un Skandināviju.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Pasākums tiek rīkots VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) sadarbojoties ar Latvijas Vēstniecību Zviedrijā, LIAA pārstāvniecību un lielākajām Latvijas ostām.

Lai prezentētu Latvijas tranzīta koridora iespējas un potenciālos sadarbības piedāvājumus Skandināvijas tirgum, uz Zviedriju devusies plaša transporta un tranzīta nozares delegācija satiksmes ministra Tāļa Linkaita vadībā. Tās sastāvā ir arī LDz valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs, SIA “LDz loģistika” valdes priekšsēdētājs Gundars Ābols un SIA “LDz Cargo” valdes priekšsēdētāja Svetlana Berga.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Būtiski ir stiprināt sadarbību ar mūsu partneriem no Skandināvijas, kā arī Baltkrievijas un Ukrainas, lai Latvijas transporta sistēma kalpotu kā loģistikas vārti Zviedrijas rūpniecības kuģu kravu sūtījumiem uz Krieviju, NVS, Vidusāziju un Tālajiem Austrumiem un arī pretējā virzienā,” uzsvēra satiksmes ministrs Tālis Linkaits.

Ņemot vērā Ķīnas uzņēmēju vēlmi piegādāt savu produkciju Skandināvijas tirgum un Ķīnas ieguldījumu netālu no Minskas izvietotajā ražošanas un loģistikas teritorijā “Lielais akmens”, uz Latvijas transporta dienām uzaicināti arī partneri no Baltkrievijas.

Baltkrievijas iesaistīšana Latvijas transporta dienās paver iespējas nākotnē ne tikai Ķīnas “Lielā akmens”, bet arī Baltkrievijas ražotājiem izmantot Latvijas ostas savas produkcijas piegādei uz Skandināviju.

Latvijas transporta dienu pirmajā norises dienā notiek diskusija ar Latvijas tranzīta iespēju prezentāciju, Baltkrievijas dzelzceļa prezentāciju, kā arī Zviedrijas transporta uzņēmumu un ostu pārstāvju uzstāšanos.

Savukārt otrajā dienā, 4.decembrī, pasākuma dalībnieki dosies uz Gēteborgu, lai iepazītos ar Zviedrijas uzņēmuma “Volvo” piedāvātajām iespējām, kā arī prezentētu Latvijas iespējas un diskutētu par tranzīta koridora iespējām.

Šī ir jau otrā LDz pārstāvju vizīte Zviedrijā šajā rudenī – pirms mēneša uzņēmuma pārstāvji piedalījās Gēteborgā notikušajā transporta un loģistikas izstādē, bet jau nākamgad šajā izstādē paredzēta Latvijas tranzīta nozares stenda prezentācija.

VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna “Latvijas dzelzceļš” valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitas sabiedrības – AS “LatRailNet”, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA “LDZ CARGO”, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ infrastruktūra”, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ ritošā sastāva serviss”, apsardzes uzņēmums SIA “LDZ apsardze”, kā arī loģistikas uzņēmums SIA “LDZ Loģistika”. LDz ir saņēmis Ilgtspējas indeksa Platīna novērtējumu, kā arī ierindojas starp desmit vērtīgākajiem un vislabāk pārvaldītajiem Latvijas uzņēmumiem “Prudentia” un “Nasdaq Riga” ik gadu veidotajā sarakstā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.