“Latvijas Pasts” ievieš vairākus jaunumus klientu apkalpošanā 0
Šogad “Latvijas Pasts” (LP) sācis īstenot vērienīgāko modernizāciju visās pasta nodaļās, ieviešot mūsdienīgas kases sistēmas, jaunus maksājumu karšu termināļus un elektroniskās parakstu ierīces, informē uzņēmums.
Oktobrī uzsākta kases sistēmu nomaiņu vairāk nekā 400 pasta nodaļās, ar jauno sistēmu aprīkojot 600 darbavietu. Plānots, ka pilnībā tā tiks pabeigta 2019. gada pirmajos mēnešos, paralēli instalējot arī jaunākās paaudzes maksājumu karšu termināļus un paraksta ierīces.
Turpinot lietotnes pilnveidošanu, LP paplašinājis tās funkcijas, ļaujot ne tikai attālināti saņemt numuriņu interesējošā pakalpojuma saņemšanai, bet arī tiešsaistē sekot līdzi rindas virzībai.
Jau otro gadu vērojama stabila tendence, ka drukāto preses izdevumu abonementu skaits palielinās.
Oktobrī un novembrī no kopējā abonementu skaita 87% noformēti dažādos “Latvijas Pasta” kanālos – interneta vietnē “www.abone.pasts.lv”, pasta nodaļās, pie pastniekiem vai izmantojot informatīvo tālruni, savukārt 13% abonementu saņemti no preses izdevumu izdevniecībām.
Ieņēmumu apjoms no pamatdarbības (neto apgrozījums) 2018. gada 3. ceturksnī, salīdzinot ar 2017. gada atskaites periodu, palielinājies par 11.6 miljoniem jeb 25%, informēja LP valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.
Apgrozījuma pieaugumu nodrošinājuši LP īstenotie pasākumi uzņēmuma ilgtermiņa attīstības veicināšanā, aktīvi darbojoties pakalpojumu digitalizācijā, e-komercijas sūtījumu piesaistē, kā arī radot jaunus produktus un papildu servisus, piemēram, iesaistoties tranzīta pakalpojumu sniegšanā Āzijas sūtījumu piegādēs uz trešajām valstīm.