Publicitātes foto

“Latvijas Pasts” gada laikā digitāli reģistrējis piecus miljonus klientu parakstu 0

Uzlabojot pasta pakalpojumu sniegšanas funkcionalitāti, “Latvijas Pasts” atteicies no papīra dokumentu izmatošanas reģistrēto sūtījumu izsniegšanas procesā, visās pasta nodaļās ieviešot elektroniskās paraksta ierīces, kā arī aprīkojot pastniekus ar mobilajām viedierīcēm, kas digitāli reģistrē klienta parakstu par sūtījuma saņemšanas faktu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas
“Latvijas Pasts” tādējādi kopumā reģistrējis jau vairāk nekā piecus miljonus klientu parakstus, ieekonomējot vairāk nekā tonnu papīra.

“Latvijas Pasts” 2019.gada pavasarī noslēdza elektronisko paraksta ierīču ieviešanas projektu, tās izvietojot visās gandrīz 400 pasta nodaļās – kopš projekta sākuma 2018.gada novembrī līdz 2019.gada jūnija beigām par reģistrēto sūtījumu saņemšanu fiksēti jau vairāk nekā 2,3 miljoni klientu parakstu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt no 2018.gada jūnija, kad Latvijas Pasta pastnieki visā Latvijā sāka izmantot mobilās viedierīces, sūtījuma saņemšanas procesā reģistrējot klienta parakstu digitāli, līdz 2019.gada jūnija beigām fiksēti aptuveni 2,8 miljoni klientu parakstu.

Pastnieku mobilās viedierīces fiksē arī piegādes kavējuma iemeslu situācijās, kad ierakstīta sūtījuma saņēmējs nav atrodams norādītajā adresē.

Sūtījuma piegādes informācija tiek reģistrēta reālajā laika režīmā “Latvijas Pasta” sūtījumu reģistrācijas kopējā sistēmā.

Paraksta ierīču ieviešana paātrinājusi sūtījumu izsniegšanas procesus, ļāvusi samazināt papīra dokumentu patēriņu un taupīt dabas resursus.

“Latvijas Pasta” valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns uzsver: “Pēdējos gados esam īstenojuši vairākus projektus, kas uzlabo pasta pakalpojumu ātrumu, pieejamību un kvalitāti.”

“Atsakoties no papīra izmantošanas reģistrēto sūtījumu izsniegšanas procesā, esam kļuvuši klientiem un videi draudzīgāki – klienti sūtījumus var saņemt ātrāk, savukārt vairāk nekā tonnas papīra ietaupījums saglābis vairākus desmitus koku.”

Pret parakstu adresātam tiek izsniegts reģistrēts – ierakstīts vai apdrošināts – sūtījums.

Šiem sūtījumiem pasaules pasta sistēmā tiek piešķirts unikāls numurs, ko veido 13 zīmju kods – divi burti sākumā un beigās, bet vidū cipari, piemēram, AB123456789CD, un daļai šo sūtījumu ceļa iespējams izsekot valstīs, kas nodrošina tā publiskošanu attiecīgās interneta vietnēs.

“Latvijas Pasts” pēdējos gados īstenojis vairākus tehnoloģiskās modernizācijas projektus, savukārt 2019.gada būtiskākie attīstības projekti plānoti sūtījumu apstrādes un izsniegšanas uzlabošanā.

“Latvijas Pasts” nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu.

Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.

Reklāma
Reklāma

“Latvijas Pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.