“Latvijas Pasts” brīdina par krāpniekiem, kuri uzņēmuma vārdā aicina piedalīties viltus loterijā 0
“Latvijas Pasts” fiksējis vairākus gadījumus, kad, izmantojot uzņēmuma zīmolu, tiek mēģināts īstenot krāpnieciskas darbības, elektroniskā saziņā informējot par viltus loteriju un aicinot pārskaitīt naudu mobilā tālruņa iegūšanai. “Latvijas Pasts” nav rīkojis loteriju un izsūtījis jebkādu šāda satura informāciju, tāpēc aicina iedzīvotājus uzmanīties no krāpniekiem, ignorēt viltus paziņojumus un vērsties Valsts policijā gadījumos, kad nauda tomēr pārskaitīta, tā portālam “La.lv” pavēstīja “Latvijas Pasta” Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja Gundega Vārpa.
“Latvijas Pasts” par šo situāciju jau paziņojis informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcijai Cert.lv un tiesībsargājošajās institūcijās, darot visu, lai sekmētu viltus paziņojumu izplatības maksimāli ātru novēršanu.
Krāpnieku izsūtītā informācija fiksēta gan latviešu, gan krievu valodā, un tajā apgalvots, ka adresāts laimējis mobilo tālruni, ko saņems, atbildot uz jautājumu un iemaksājot noteiktu naudas summu.
Latvijas Pasts aicina iedzīvotājus, kas saņēmuši šādus viltus paziņojumus, informēt Latvijas Pastu, rakstot uz e-pasta adresi [email protected] un norādot precīzu veidu, kur un kādā minētā informācija saņemta.
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku.
Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.