“Eksprespasts” fiziskām personām.
“Eksprespasts” fiziskām personām.
Foto: “Latvijas Pasts”

“Latvijas Pasta” eksprespasta kurjeru serviss atzīts par pasaulē labāko 0

Pasaules Pasta savienības (“Universal Postal Union”) Eksprespasta kooperatīva (“Expressmail Service”, EMS, Cooperative) 198 dalībvalstu konkurencē VAS “Latvijas Pasts” eksprespasts 2018.gadā atzīts par labāko kurjerpasta servisu pasaulē, portāls “LA.lv” noskaidroja “Latvijas Pastā”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas
Tam piešķirts zelta līmeņa kvalitātes novērtējums.

Eksprespasta rezultātus visas pasaules EMS uzņēmumos vērtēja starptautiskā auditorkompānija “PriceWaterhouseCoopers”. “Latvijas Pasta” eksprespasta svinīga apbalvošana plānota EMS Ģenerālās asamblejas ietvaros 2019.gada 29.martā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pētījums 2018.gadā veikts Pasaules Pasta savienības EMS kooperatīva uzņēmumos visā pasaulē, kopumā 198 valstīs, katru ceturksni fiksējot, analizējot un izvērtējot tādus eksprespasta sūtījumu kvalitātes parametrus kā savlaicīga sūtījumu piegāde, datu apmaiņa, klientu servisa sasniedzamība un atbilžu ātrums, eksporta sūtījumu apjoma pieaugums, sūtījumu ceļa pilna izsekojamība un citus kritērijus.

Saskaņā ar PriceWaterhouseCoopers pētījuma rezultātiem savlaicīgas piegādes tiek nodrošinātas 99% Latvijas Pasta Eksprespasta sūtījumu, precīza datu apmaiņa – 98% sūtījumu, klientu servisa reakcijas kvalitatāte ir novērtēta ar 95%, eksporta sūtījumu pieaugums – 11%, klientiem atbildes pa tālruni 85% gadījumu sniegtas 20 sekunžu laikā un sūtījumu izsekojamība tiek nodrošināta visiem sūtījumiem.

“Latvijas Pasta” eksprespasta departamenta direktors Ansis Karahons norāda, ka “Latvijas Pasts” strādā, lai apmierināti būtu klienti. Tāpēc uzņēmums dara visu, lai nodrošinātu saviem klientiem ātrumu, ērtumu un servisu.

“Kaut gan konkurējam ar visā pasaulē labi zināmiem zīmoliem, daudzās jomās esam bijuši pirmie gan ideju, gan kvalitātes, gan izpildījuma ziņā, un mūsu klienti to novērtē.”

“Tam apliecinājums ir fakts, ka mūsu klientu vidū ir visi lielākie un zināmākie interneta veikali Baltijā, kā arī veikali, kas nav tradicionāli interneta veikali, bet kuru piedāvājumā ietilpst arī iepirkšanās e-vidē. Pie sasniegtā nepastāsimies, un darīsim visu, lai kļūtu vēl ātrāki, vēl ērtāki un vēl pieejamāki,” uzsver A. Karahons.

“Latvijas Pasta” eksprespasta rezultāti EMS kooperatīva uzdevumā veiktajā “PriceWaterhouseCoopers” pētījumā jau vairāku gadu garumā atbilst pirmajām pozīcijām gan Eiropas, gan pasaules eksprespasta uzņēmumu konkurencē.

Eksprespasts sniedz ātrus piegādes pakalpojumus no rokas rokā visā pasaulē. Izmantojot “Latvijas Pasta” un sadarbības partneru plašo piegādes tīklu, eksprespasta kurjeru serviss spēj nogādāt sūtījumus ātri un droši vistālākajā pasaules punktā.

Uzņēmumiem tiek piedāvāta daudzveidīga sūtījumu piegāžu sistēma, nodrošinot izdevīgākos biznesa risinājumus un individuālu pieeju katram klientam.

“Latvijas Pasts” nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu.

Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.

“Latvijas Pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.