“Latvijas Gada auto” būs pārskatāmāks un atklātāks 0

Šogad konkurss “Latvijas Gada auto” būs pārskatāmāks un atklātāks – rūpīgāk tika izraudzīts žūrijas sastāvs, turklāt katra žūrijas pārstāvja balsojums būs publisks, šodien preses konferencē skaidroja konkursa rīkotāji.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
Kokteilis
Viņos mīt neapdzēšama uguns! 5 datumos, kuros dzimuši paši karstasinīgākie partneri
Lasīt citas ziņas

Patlaban konkursam ir pieteikti 12 modeļi, un vērtēšana ilgs līdz pat 1.decembrim, kad arī tiks paziņots “Latvijas Gada auto 2013”. Šogad ir paredzētas arī vairākas jaunas nominācijas. Auto tiks izvirzīti šādām “Latvijas Gada auto” nominācijām – “Apvidus auto”, “Mazais apvidus auto”, “Mazauto” un “Premium auto”. Tāpat par auto modeļiem varēs balsot arī visi interesenti ar mediju starpniecību, un tiek plānots, ka balsošanā varētu piedalīties no 50 000 līdz 100 000 interesentu.

“Latvijas Gada auto” žūrijas loceklis un “Autokluba LAMB” prezidents Juris Zvirbulis skaidroja, ka žūrijas darbs šogad tiks uzlabots, tas būs pārskatāmāks. Konkursa gaitā tikšot izvērtēta katra auto konkrētā priekšrocība un noteikts, kādiem mērķiem konkrētais auto ir atbilstošāks.

CITI ŠOBRĪD LASA

Konkursa žūrijas vadītājs un “Latvijas Avīzes” auto žurnālists Atis Jansons skaidroja, ka Latvijā, atšķirībā no Lietuvas un Igaunijas, žūrijas sastāvā ir iekļauti ne tikai žurnālisti, bet arī zinātnieki, lielo autoparku vadītāji un citi interesenti, un tās sastāvs aptverot gandrīz visus sabiedrības slāņus. Jansons nenoliedza, ka pirms krīzes – no 2005. līdz 2008.gadam – konkursi bijuši “košāki”, kad nav trūcis arī finansiālo atbalstītāju un noslēguma balles notikušas Melngalvja namā. Pēdējos gados konkurss esot “rāmāks un lietišķāks”.

Lai vērtējums būtu objektīvs, katrs žūrijas loceklis ir parakstījis “Latvijas Gada Auto” ētikas kodeksu. Turklāt tās pārstāvji izmeklēti tā, lai nebūtu ikdienā tuvu strādājoši.

Konkursa jaunais rīkotājs SIA “Eon” un tā valdes priekšsēdētājs un portālu “www.jauniauto.lv” un “www.garaza.lv” vadītājs Māris Ozoliņš skaidroja, ka konkursam ir vairāki jauninājumi. Ir izlaista 2012.gada nominācija, un šī gada beigās tiks paziņots “Latvijas Gada auto 2013” uzvarētājs.

Ozoliņš norādīja, ka konkursa norises laikā tiks publicēta informācija par katra pretendenta plusiem un mīnusiem, kas pircējiem ļaus labāk saprast, kādi ir auto izvēles kritēriji, kam pievērst uzmanību un kādam mērķim konkrētais auto ir vispiemērotākais.

Kā ziņots, šodien sāksies konkurss “Latvijas Gada auto”, kas norisināsies 14.reizi, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja pasākuma rīkotāji.

Konkursa mērķis ir pievērst uzmanību autoražotāju jaunumiem, kas pieejami Latvijas tirgū.

Konkurss sāksies šodien, pēc tam sekos auto testa posmi maijā, augustā, septembrī un oktobrī. Noslēguma pasākums ar apbalvošanu notiks 2012.gada 1.decembrī.

Jau ziņots, ka par Latvijas “Gada auto 2011” atzīts “Volkswagen Jetta”.

“Jetta” konkursa absolūtajā vērtējumā ieguva 186 punktus, kamēr otrās vietas ieguvējs “Ford Focus” – 143 punktus, savukārt trešo vietu ar 125 punktiem ieņēma “Range Rover Evouqe”.

Reklāma
Reklāma

Ceturtajā vietā ar 122 punktiem žūrija ierindojusi automašīnu “Volkswagen Passat”, bet piektajā vietā ar 100 punktiem – “Peugeot 508”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.