Foto-LETA

Latvijas bankās samazinās aktīvo klientu skaits 1

Latvijas bankās šogad jūnija beigās bija 2,251 miljons aktīvo klientu, kas salīdzinājumā ar pagājušā gada beigām ir par 0,6% jeb 14,1 tūkstoti mazāk, liecina Latvijas Komercbanku asociācijas apkopotie dati.

Reklāma
Reklāma
Dabiski palīgi asinsspiediena kontrolei: 5 sēklas, ka noteikti jāiekļauj uzturā
Kokteilis
Guntara Rača neatzītie bērni beidzot satikušies! Publicēts kopīgs foto ar sirsnīgu vēstījumu 24
VIDEO. Tramps nomaina Ovālā kabineta galdu dažas dienas pēc tam, kad Īlona Maska dēls iemūžināts uz tā atstājam “dāvanu” 5
Lasīt citas ziņas

Tostarp visvairāk aktīvo klientu 2016.gada jūnija beigās bija “Swedbank” – 951,5 tūkstoši, kas ir par 0,3% jeb 2,5 tūkstošiem mazāk nekā 2015.gada beigās. Seko “SEB banka”, kurai jūnija beigās bija 463,5 tūkstoši klientu, kas ir par 1,5% jeb 7,3 tūkstošiem mazāk, un banka “Citadele”, kurai bija 280,7 tūkstoši klientu, kas ir pieaugums par 0,8% jeb 2,1 tūkstoti.

Ceturtajā vietā pēc aktīvo klientu skaita bija “DNB Banka” – tai jūnija beigās bija 165,6 tūkstoši aktīvo klientu, kas ir par 0,5% jeb 0,8 tūkstošiem mazāk nekā pagājušā gada beigās, “Nordea Bank” Latvijas filiālei bija 101,7 tūkstoši klientu, kas ir par 2,1% jeb 2,1 tūkstoti vairāk, bet “Norvik bankai” – 83,3 tūkstoši klientu, kas ir kritums par 0,2% jeb 0,1 tūkstoti.

CITI ŠOBRĪD LASA

Septītajā vietā ierindojusies “BigBank” Latvijas filiāle, kurai jūnija beigās bija 61,9 tūkstoši klientu, kas ir par 1,4% jeb 0,9 tūkstošiem vairāk nekā pagājušā gada beigās, seko “PrivatBank” ar 36 tūkstošiem klientu, kas ir kritums par 1,7% jeb 0,6 tūkstošiem, “Meridian Trade Bank” – ar 30,2 tūkstošiem klientu, kas ir par 0,9% jeb 0,3 tūkstošiem mazāk, savukārt desmitā lielākā banka pēc klientu skaita jūnija beigās bija “Rietumu banka” – tai bija 27,8 tūkstoši klientu, kas ir par 3,2% jeb 0,9 tūkstošiem mazāk nekā pagājušā gada beigās.

Par aktīvu klientu tiek uzskatīts tāds klients, kura kontos pēdējo sešu mēnešu laikā ir veikti vismaz divi darījumi vai transakcijas, izņemot bankas komisijas maksu ieturēšanu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.