Foto: LETA

“Latvijas balzams” saņem deviņas godalgas konkursos ASV 0

Alkohola ražotājs AS “Latvijas balzams” ieguvis deviņas godalgas prestižos konkursos Sanfrancisko un Lasvegasā, kas pavērs uzņēmumam jaunas iespējas paplašināt sadarbības partneru loku un palielināt eksporta apjomus uz ASV, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Guntis Āboltiņš-Āboliņš.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Lai tiktu ārā no “Rimi”, tagad vajag kuponu”- pircēji samulsuši, kā tikt ārā no veikala, ja nekas netiek nopirkts
Mājas
Ideālais banānu uzglabāšanas veids – tie nekļūs melni nedēļām ilgi
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Lasīt citas ziņas

“Latvijas balzams” dzērieni tikuši novērtēti ar deviņām medaļām divos nozares konkursos ASV – Sanfrancisko “World Spirits Competition 2014” un Lasvegasas “Wine & Spirits Wholesalers America”, kas pulcē ietekmīgākos alkoholisko dzērienu izplatītājus un piegādātājus no visas pasaules.

Sanfrancisko konkursa zelts tika piešķirts “Rīgas Melnajam balzamam”, sudrabs – “Rīgas Melnajam balzamam Element” un “Riga Black Vodka”, bronza – “Balzamam ar upeņu garšu”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt Lasvegasā divas zelta medaļas piešķirtas “Balzamam ar upeņu garšu”, sudrabs – “Rīgas Melnajam balzamam”, “Melnajam balzamam Element”, “Riga Black Vodka”, kā arī kafijas liķierim “Moka”. Izstādes stendā uzņēmums iepazīstināja ar balzama līnijas dzērieniem, liķieriem, degvīniem un citiem eksportam radītiem jauniem zīmoliem.

Kā norādīja uzņēmuma komercdirektors Valters Kaže, ASV ir viens no stratēģiskajiem tirgiem, kas patlaban veido 2% no “Latvijas balzams” tiešā eksporta portfeļa, bet uzņēmuma ambīcijas ir tuvāko gadu laikā šo īpatsvaru vairākkārtīgi palielināt.

“Uz ASV jau eksportējam balzama zīmola dzērienus, kuri, kā liecina konkursu rezultāti, ir augsti vērtēti profesionāļu auditorijā. Dalība izstādēs ir vērtīga ne tikai ar atvestajām medaļām, bet arī ar vairākiem jauniem sadarbības projektiem, darbs pie kuriem jau ir sākts,” norāda Kaže.

Kā ziņots, “Latvijas balzams” 2013.gadā strādājis ar 101,1 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 1,5% vairāk nekā 2012.gadā, teikts uzņēmuma finanšu pārskatā, kas iesniegts biržā “NASDAQ OMX Riga”. Uzņēmuma peļņa veido 5,7 miljonus eiro, kas ir par 3,8% mazāka nekā 2012.gadām, kas skaidrots ar izejvielu sadārdzinājumu. Pērn uzņēmums attīstībā investējis 533 000 eiro.

Uzņēmuma apgrozījums eksporta tirgos pērn audzis par 2,8%. Lielākais pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts Krievijā (par 5,5%), Latvijas beznodokļu zonā (par 18,2%) un Ukrainā (par 38,3%). 2013.gadā galvenie eksporta virzieni bijuši Baltijas valstis, Krievija, Vācija un Skandināvija, apgūstot arī jaunus tirgus, piemēram, Ķīnā.

“Latvijas balzams” dibināts 1900.gadā, pašreizējo nosaukumu ieguvis 1970.gadā. Uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus.

Reklāma
Reklāma

“Latvijas balzama” lielākais akcionārs ir kompānija “SPI Regional Business Unit BV”, kam pieder 89,53% akciju.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.