Foto LETA

“Latvijas balzamam” šogad apgrozījuma kāpums un peļņas kritums 0

Latvijas lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs “Latvijas balzams” šogad pirmajā ceturksnī strādāja ar 17,654 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 1,9% – līdz 1,182 miljoniem eiro, liecina biržai “Nasdaq Riga” iesniegtais kompānijas finanšu pārskats.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

Finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma pieaugums sasniegts galvenokārt pateicoties kāpumam noliktavas un loģistikas pakalpojumos gan ārējiem klientiem, gan saistītajām sabiedrībām. Tāpat apgrozījuma pieaugumu sekmēja izplatītāja Lietuvā pasūtījumu apmēra kāpums pirms plānotās akcīzes nodokļa likmes paaugstināšanas. “Diemžēl tas arī nozīmē apgrozījuma kritumu ar šo klientu nākamajā ceturksnī,” piebilst “Latvijas balzama” vadība.

Savukārt peļņas samazināšanos “Latvijas balzama” vadība skaidro ar izmaiņām produkcijas sortimentā, kas balstītas uz patērētāju vēlēm.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpat vadība informē, ka 2017.gadā kompānija turpināja veikt ieguldījumus ražošanas attīstībā un jaunu produktu ražošanā. Vienlaikus kompānija turpināja ieviest LEAN principus ar mērķi paaugstināt visu pamata procesu ražīgumu un efektivitāti.

“2017.gadā sabiedrība turpinās koncentrēties uz investīciju iespējām eksistējošos un jaunos eksporta tirgos ar spēcīgu izaugsmes potenciālu un pieaugošu pārdošanu. Liels uzsvars tiks likts uz mūsu galvenajiem eksporta zīmoliem – “Rīgas Melnais Balzams” un “Cosmopolitan Diva”, veicot investīcijas starptautiskās atpazīstamības veidošanā, kā arī zīmolu vērtības un tirgus daļas palielināšanā. Sabiedrība turpinās palielināt ražošanas efektivitāti, liekot uzsvaru uz iepirkumu, plānošanas un infrastruktūras uzlabojumiem, lai nodrošinātu mūsu mērķi – piegādāt kvalitatīvu produkciju par konkurētspējīgu cenu,” teikts ziņojumā.

“Latvijas balzama” vadība arī informē, ka kompānija ir sākusi lielu ražošanas telpu modernizācijas un rekonstrukcijas projektu, ar mērķi apvienot esošās divas ražotnes zem viena jumta. “Projekta pabeigšana rezultēsies ar sabiedrības konkurētspējas palielināšanu reģiona ražotāju vidū, jo tā ietekmēs darbaspēka, loģistikas un ražošanas izmaksu samazinājumu,” teikts vadības ziņojumā, piebilstot, ka projekta kopējās izmaksas ir plānotas 23 miljonu eiro apmērā.

2016.gada pirmajā ceturksnī “Latvijas balzams” strādāja ar 16,812 miljonu eiro apgrozījumu un guva 1,205 miljonu eiro peļņu.

“Latvijas balzams” kopš 2014.gada oktobra iekļauts holdinga kompānijā “Amber Beverage Group”, kas tika izveidota, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai “SPI Group” apvienojot Baltijas uzņēmumus – “Latvijas balzamu”, dzērienu izplatītājus “SPI Distribution Latvia”, “SPI Distribution Estonia” un “Bennet Distributors” Lietuvā, specializēto dzērienu veikalu ķēdi “Latvijas balzams veikali” Latvijā un “Darija” Lietuvā. “Amber Beverage Group” dibinātāja un 100% daļu īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā kompānija “S.P.I. Regional Business Unit B.V.”. “Latvijas balzama” akcijas kotē biržas “Nasdaq Riga” otrajā sarakstā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.