Latvijā par 1,65 miljoniem eiro trīs gadus reklamēs pienu un tā produktus 9
Latvijas Piensaimnieku centrālā savienības (LPCS) izsludinājusi konkursu 1,65 miljonus eiro vērtas piena produktu reklāmas kampaņas īstenošanai, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.
Projektam plānots piesaistīt 50% Eiropas Savienības fondu līdzekļus, vismaz 20% segs LPCS, bet pārējais būs valsts budžeta finansējums.
Konkursa pretendentiem būs jāizstrādā sabiedrības informēšanas un tirgus veicināšanas kampaņas detalizēts darbības plāns un laika grafiks, kampaņas radošā koncepcija, kā arī kampaņa pēc tam jāīsteno.
Kampaņas mērķis ir palielināt piena un piena produktu patēriņu, kā arī mudināt projekta mērķa grupas, īpaši pusaudžus un jauniešus, lietot pienu un piena produktus.
LPCS biroja vadītāja Zane Jonaite pastāstīja, ka konkursa pretendenti projekta īstenošanai var pieteikties līdz 29.septembrim.
Viņa norādīja, ka reklāmas kampaņa būs jāīsteno trīs gadus laikā no 2015. līdz 2018.gadam, taču tās īstenošanas laiks vēl tiks precizēts.
Konkursa nolikumā teikts, ka reklāmas kampaņa ietvers dažādus sabiedrības informēšanas pasākumus, tostarp kampaņas medijiem, reklāmrakstus, reklāmas kampaņas sociālajos tīklos, mājaslapas izveidi un uzturēšanu, mobilās aplikācijas izstrādi, sabiedrisko attiecību kampaņu, jauniešu izglītošanu, piena un tā produktu popularizēšanas pasākumus Latvijas pilsētās, kā arī citas aktivitātes.
Reklāmas kampaņas mērķa auditorija būs ģimenes, kurās aug pirmsskolas un skolas vecuma bērni līdz astoņu gadu vecumam, pusaudži vecumā no 8-13 gadiem, kā arī jaunieši vecumā no 13 -30 gadiem un sievietes, īpaši, reproduktīvajā vecumā.
Kampaņu plānots īstenot visā Latvijā, taču atsevišķas aktivitātes, piemēram, reklāmas medijos, plānots īstenot arī Igaunijā un Lietuvā.
LPCS apvieno 13 piena pārstrādes uzņēmumu un četrus sadarbības partnerus, kas kopā realizē aptuveni 90% no Latvijā pārstrādātā piena.