Latvijā labākā internetveikala tituls šogad piešķirts astoņiem laureātiem 0
Apbalvošanas ceremonijā “Latvian Ecommerce Award 2019” labākā internetveikala tituls šogad piešķirts astoņiem laureātiem, informēja balvas organizētāji.
Latvijas iedzīvotāju iecienītākie interneta veikali šogad bija “Rdveikals.lv”, “JanisRoze.lv”, “lensor.eu”, “Barbora.lv”, “Douglas.lv”, “Weekendshoes.lv”, “220.lv” un “Drogas.lv”.
Kategorijā “Elektronika” bija izvirzīti interneta veikali “1a.lv”, “220.lv” un “Rdveikals.lv”, bet balvu saņēma – “Rdveikals.lv”, grāmatu kategorijā – uzvarētājs bija “JanisRoze.lv”, bet tika nominēti arī “Zvaigzne.lv” un “Mnogoknig.lv”, kategorijā “Kontaktlēcas un brilles” – balvu saņēma “Lensor.eu”, savukārt nominēti bija arī “Manaslecas.lv” un “Visaslecas.lv”, savukārt pārtikas kategorijā bija izvirzīti divi interneta veikali “Barbora.lv” un “Nuko.lv”, bet balvas ieguvējs bija “Barbora.lv”.
Labākā interneta veikala balvas kategorijā “Sadzīves tehnika” tika nominēti tādi interneta veikali kā “220.lv”, “1a.lv” un “Rdveikals.lv”, kurš saņēma balvu, kategorijā “Smaržas” – “220.lv”, “1a.lv”, “Douglas.lv” darbu, taču par labāko atzina “Douglas.lv”, savukārt kategorijā “Apģērbi un apavi” augstāko novērtējumu pircēju vidū šogad saņēma “220.lv”, “membershop.lv”, “1a.lv” un “Weekendshoes.lv”, bet kā labāko internetveikalu šogad šajā kategorijā patērētāji atzina “Weekendshoes.lv”.
Auto un moto rezerves daļu kategorijā bija izvirzīti “Trodo.lv”, “220.lv”, “1a.lv”, “Eparts.lv”, kamēr par iecienītāko veikalu šajā kategorijā tika atzīts “220.lv”, kategorijā “Bērnu preces” bija izvirzīti “220.lv”, “1a.lv”, “Nuko.lv”, “Minikid.lv”, “Babystore.lv”, bet kā šī gada pircēju novērtētākais veikals atzīts “220.lv”, savukārt kategorijā “Skaistumkopšana” bija nominēti bija “220.lv”, “Douglas.lv”, “drogas.lv”, “1a.lv”, “Madaracosmetics.lv”, bet balvu saņēma “Drogas.lv”.
Jau ziņots, ka oktobrī un novembrī “iMarketings.lv” sadarbībā ar “Kantar TNS” veica pētījumu, lai noskaidrotu tos Latvijas internetveikalus, kurus šogad pircēji vērtējuši visaugstāk. Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā 1000 respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā.
Pētījumā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laiks, drošība, reputācija, preces atgriešanas iespējas, klientu serviss.