Publicitātes attēls

Latvijā ienāk viens no pasaules lielākajiem sporta zīmolu tirgotājiem “Decathlon” 1

Līdz ar dzīvesstila tirdzniecības centra “Sāga” atklāšanu rudenī Latvijā ienāks viens no pasaulē lielākajiem sporta zīmolu tirgotājiem “Decathlon” ar plašāko veikalu Baltijā, informē tirdzniecības centrs “Sāga”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
“Viņš ļoti labi apzinās, ka daudzi no viņa grib atbrīvoties.” Eksperts nosauc brīdi, no kura Putina dienas būs skaitītas
Lasīt citas ziņas

“Decathlon” būs daļa no jaunā tirdzniecības centra unikālā koncepta, kas paredz izveidot pirmo sporta klasteri Latvijā, apvienojot vienuviet plašāko sporta preču, fitnesa centru piedāvājumu un āra treniņu un atpūtas iespējas.

“Varam apstiprināt, ka šobrīd gatavojamies pirmā “Decathlon” veikala atvēršanai Latvijā šī gada rudenī.

CITI ŠOBRĪD LASA

Latvijā pēdējo gadu laikā ir būtiski attīstījies sports, kļūstot par arvien nozīmīgāku iedzīvotāju dzīvesveida sastāvdaļa. Esam pārliecināti, ka mūsu plašais sortiments un unikālais pārdošanas koncepts spēs sekmēt vēl augstāku dzīves kvalitātes līmeni, ko rada sports un saturīgi pavadīts brīvais laiks.

“Decathlon” ir daudzu pasaulē atzītu un iecienītu zīmolu radītājs. Mūsu mērķis ir padarīt sportu pieejamu pēc iespējas vairāk cilvēkiem, pielāgojoties to sagatavotības līmenim, vietai, cenu līmenim un arī ērtai lietošanai.

Mūsu produkti ir unikāli, un tos var izmēģināt uz vietas veikalā, kur klienti var izjust pārsteidzošu pieredzi,” norāda “Decathlon Riga” vadītājs Jordane Czapski.

“Jau mūsu “Sāga” dzīvesstila tirdzniecības centra attīstīšanas pirmsākumos nolēmām to veidot atšķirīgu ierastajai modes lielveikalu praksei. Viens no projekta unikālajiem konceptiem paredz radīt sporta centru, kurā ikviens sporta entuziasts atrastu sev nepieciešamo – plašāko sporta inventāra un preču klāstu, sporta ekspertu konsultācijas un produkcijas testēšanas iespējas, sporta un fitnesa klubus, kā arī āra sporta un ūdens rekreācijas iespējas.

Piemēram, speciāli Decathlon vajadzībām izveidosim āra basketbola laukumu, kas būs pieejams produkcijas testēšanai uz vietas un arī āra treniņiem un nelielām sacensībām,” informē SIA “VPH Latvia” direktors Juris Barkāns.

“Tāda pasaules zīmola kā “Decathlon” darbības uzsākšana Latvijas tirgū ir pozitīvs signāls tirgus potenciālam. Tā ienākšana bija iespējama, pateicoties “Colliers International” starptautiskajam tīklam un kompānijas ilggadējai pieredzei jauno zīmolu piesaistīšanā un atbalstam jaunā tirgū.

Reklāma
Reklāma

Veikals jaunajā tirdzniecības centrā aizņems 5250 kvadrātmetrus, un būs lielākais Baltijā. Tā plašais produkcijas klāsts aptvers vairāk nekā 70 sporta veidus, piedāvājot jaunākos un labākos risinājumus un attīstot kopumā sporta kultūru,” norāda Ēriks Bergmans, “Colliers Baltics” partneris.

Dzīvesstila tirdzniecības centrs “Sāga” būs vieta, kas apvienos iepirkšanos, atpūtu, sportu un biroju centru un koncentrēsies uz četriem galvenajiem segmentiem – mājlietām, precēm ikdienas vajadzībām, sportu un izklaidi.

Blakus centram plānots izveidot dīķi ar labiekārtotu zonu atpūtas baudīšanai, kas būs ne tikai unikāla šī projekta sastāvdaļa, bet arī jauna prakse Latvijas tirgum.

Līdz ar “Sāga” projekta īstenošanu iesāksies jauns attīstības posms tirdzniecības centru segmentā ne tikai Latvijā, bet kopumā Baltijā.

Tirdzniecības centrs atradīsies uz Rīgas un Stopiņu novada robežas, blakus “IKEA” tirdzniecības centram. Jauno tirdzniecības centru plānots nodot ekspluatācijā šī gada rudenī. Tā kopējā platība būs 57 000 kvadrātmetri un plaša stāvvieta 2000 automašīnām.

Francijā izveidotajā “Decathlon” ķēdē ietilpst vairāk nekā 1400 veikalu 47 valstīs Eiropā, Ziemeļamerikā, Dienvidamerikā, Āfrikā un Āzijā. Kopumā uzņēmumā tiek nodarbināti gandrīz 80 000 darbinieku.

“Sāgas” attīstītājs ir SIA “VPH Latvia”, kas attīsta un pārvalda pasaules mēroga komerciālos nekustamos īpašumus starptautiskiem un vietējiem nomniekiem Baltijas valstīs un Baltkrievijā. Uzņēmuma veiksmes pamatā ir pieeja “klients pirmajā vietā”, kas nozīmē, ka tā virzītājspēks ir nomnieki.

Starp VPH attīstītajiem projektiem var minēt “Nordika Shopping Valley” un “Decathlon” ar atrašanās vietu blakus “IKEA” Viļņā. Līdz šim Latvijā tas ir īstenojis tirdzniecības centra “Mežciems” izveidi 2014. gadā, kuru pārvaldīja līdz 2017. gadam.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.